Deel 3

1K 28 0
                                    

"piep,piep,piep" ik werd wakker van de wekker en ik dacht aan haar. Ik trok m'n leukste kleding uit de kast voor haar, maar ik zou der toch alleen maar ik sportkleding zien, dus ik hing het maar weer terug en pakte een trui en een spijkerbroek. Toen ik beneden aan tafel zat om een broodje te eten, dacht ik aan haar. Ik pakte mijn mobiel en ging naar whatsapp, ik twijfelde of ik haar een berichtje zou sturen, maar besloot het niet te doen.  Toen ging ik maar naar youtube om wat instructiefilmpjes van keeperstrainingen te bekijken. Toen ik mijn tanden poetsen, deed ik dat extra goed, zodat het onmogelijk zou zijn om uit m'n mond te ruiken. Ook dit deed ik voor haar. Ik deed mijn speciale luchtje op. En ik pakte mijn tas in. Zelfs op dat moment dacht ik aan haar. Want wat zou zij allemaal in haar tas hebben. Zij zat in 4 havo en ik zat in het eerste jaar van mijn hbo-opleiding. We namen dus duidelijk andere dingen mee in onze tas. Toen ik op mijn fiets stapte, keek ik rond. Het was een mooie dag. De wolken hingen laag, het zonnetje scheen en het gras leek nog groener dan normaal. Er waren zelfs nog dauwdruppels te zien. Dit was mooi, bijna net zo mooi als zij was. Het was prachtig, maar zij was prachtiger. Het was raar hoeveel ik aan haar dacht, dit had ik nog nooit gevoeld. Maar wat voelde ik nou eigenlijk en waarom? Ik sta op het station en ik denk na. Wat is er toch aan de hand? Waarom voel ik me zo? Wat is er met mij? Ben ik gek? Ben ik jaloers? Wordt ze m'n beste vriendin? Of ben ik zelfs verliefd. Over dat laatste antwoord durf ik niet te lang na te denken. Want misschien ben ik wel lesbisch?

Zij is perfect (Girlxgirl)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu