Deel 30

653 13 6
                                    

"pff, dat was me wat" fluistert Sophie tegen me met een rood hoofd. We liggen uitgepuft naast elkaar, na een lekker potje uhm seks. "Dat kun je wel zeggen. Ik tril nog helemaal" zeg ik terwijl ik mijn been tegen hou. Sophie geeft me een knipoog en staat op. "Dus, wat wil je kijken dan?" Vraagt ze me terwijl ze haar laptop pakt. Ik begin met praten, maar Sophie geeft me geen kans. "We gaan the 100 kijken! Dat is echt een toffe serie". Ik trek mijn wenkbrauwen omhoog en knik dan maar. Eigenlijk heb ik geen idee waar het over gaat maar goed.

Als Sophie haar laptop heeft aangesloten aan het tv-scherm, komt ze naast me liggen. Ik sla een arm om haar heen en de serie begint. De eerste minuut is al gelijk spannend, maar ik voel toch mijn ogen een beetje dicht zakken. Dat komt door al die inspanning vandaag natuurlijk, als je snapt wat ik bedoel ;). Terwijl ik denk aan hoe Sophie me net verwent heeft, val ik in slaap. Ik droom. Ik droom over een prachtige meid, een met blonde haren, blauwe ogen en een prachtige lach. De mooiste lach die ik me maar had kunnen bedenken. Ze komt dichterbij en begint met me te praten. We hebben het over de liefde, over wat de liefde inhoud voor ons. Wat een lief meisje denk ik. Hoe zou ze heten? Ik heb geen idee. Ik ga het vragen. Als ik het aan haar vraag, hoor ik mijn eigen naam. Huh? Dat kan helemaal niet kloppen. Langzaam wordt ik wakker. Het is Sophie die mijn naam aan het zeggen is. "Wow, was ik echt in slaap gevallen?" Zeg ik terwijl ik begin te blozen. Ik voel me een beetje schuldig omdat ik over een ander droomde terwijl Sophie naast me lach. Dan geeft Sophie me ineens een kusje en begint te lachen. "Waar denk je wel niet aan? Ik heb je nog nooit zo zien kijken. Het lijkt wel alsof je je naam vergeten bent ofzo, zo zie je eruit". Ik begin te lachen en geef haar een kusje terug. "Dat niet hoor, maar ik heb wel even een sigaretje nodig denk ik". Sophie knikt en pakt mijn hand. Samen lopen we naar het raam, dat ze open maakt. We kunnen zo op het dak van de garage stappen en ploffen in het grind. Ik steek een sigaret aan en Sophie kijkt me aan. "je bent mooi" fluistert ze. Ik word een beetje rood en voor ik het weet floept het eruit. "ik hou van jou".

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 05, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Zij is perfect (Girlxgirl)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu