We staan al een tijd je te dansen. We hebben inmiddels al een paar drankjes op en ik kan aan Sophie merken dat ze erg aangeschoten is. Ze danst heel dicht tegen me aan en ze raakt me heel erg veel aan. Ze heeft nu bijvoorbeeld ook haar armen om mijn nek en streelt mijn haar. Ik heb haar heupen vast en zo dansen we samen. "Ik moet nu plassen!" Roept Sophie ineens en ze loopt snel naar de wc's. Ik loop snel achter haar aan en als ik de wc inloop duwt Sophie me tegen de muur en begint me te zoenen. "Je moest toch plassen?" Vraag ik tussen de zoenen door. "Ooohja, ga ik nu doen!" Zegt ze en ik moet lachen.
Ik sta al een tijdje te wachten als ze van de wc komt. Ze heeft haar knoop nog open en loopt naar me toe. "Ik krijg mijn knoop niet dicht" zegt ze lachend. Ik help haar en zeg: "ik denk dat het tijd wordt dat wij naar huis toe gaan". "Maar het is nog zo leuk! Ik wil nog meer dansen" zegt ze terwijl ze haar puppyogen opzet. Ik geef haar een kus en geef toe aan haar prachtige ogen. "Je bent geweldig" fluistert ze in mijn oor, ze pakt mijn hand en trekt me mee.
We komen een bank tegen en Sophie zegt dat ik er op moet gaan zitten. "Enjoy" zegt ze en ze geeft me een knipoog. Ik snap niet echt wat ze bedoeld, maar ik ben blij verrast als ze begint te dansen. Ze komt langzaam dichterbij en duwt mijn benen uit elkaar. Ze draait zich om en gaat tussen mijn benen staan. Ik heb een prachtig uitzicht op haar heerlijke billen. Ik pak haar bij haar heupen en trek haar dichterbij. Ze gaat met haar heupen heen en weer. Ik ga met mijn handen van haar heupen over haar billen naar de voorkant van haar bovenbenen. Ze pakt mijn handen en leidt ze naar haar borsten. Dan draait ze zich om en gaat op mijn schoot zitten. Ze begint me hard te zoenen. ik hoor gefluit van een paar jongens en er roept een meisje iets. Ik stop met het zoenen van Sophie en pak haar hand vast. "We gaan nu naar huis!".
JE LEEST
Zij is perfect (Girlxgirl)
Teen FictionHaar ogen die een verschillende kleur waren, haar mond waar ze mee praten, haar lippen die zacht leken, haar tanden die recht stonden, haar lach die op haar gezicht verscheen wanneer ze me zag, haar wangen waar kuiltjes in ontstonden wanneer ze lach...