Ik draai de sleutel in het slot terwijl ik Sophie's hand blijf vast houden. Ze is aan het volle borst aan het zingen en het klinkt nergens naar. Voor ik de deur open doe, trek ik haar tegen me aan en zeg dat ze stil moet zijn. "Anders krijg je vanavond geen kusjes meer" voeg ik daar lachend aan toe. Ze knikt en we stappen samen door de deur.
Als ik sophie mijn kamer binnenlaat pakt ze me ineens stevig vast. "Ik wil je zo graag" fluistert ze naar me. Ik voel de kriebels in mijn buik opschieten. Dan begint ze me stevig te zoenen. Ik duw haar zachtje op het bed en draai me om. Zij heeft mij een show gegeven, dus ik geef haar ook een show. Ik trek mijn shirt langzaam uit en laat hem van mijn arm afglijden. Ik draai me om en zie dat Sophie mijn lichaam bekijkt. Ze bijt op haar lip en ze ziet er heel sexy uit. Ik loop weer naar het bed en ga bovenop haar zitten. Aan elke kant van haar een been. Ik begin haar te zoenen en haar handen gaan bijna gelijk naar mijn borsten. Ik voel mijn tepels iets rechter op staan en onderbreek de kus. Ik kijk in haar ogen, ogen vol lust. Ik wil haar en hoe onverwacht het ook is, zij wil mij. Ik kus haar nek, terwijl zij nog steeds mijn borsten aanraakt.
Mijn handen over haar lichaam maken me geil. Ik wil haar aanraken en laten voelen hoe sexy ik haar vind. Maar dan bedenk ik me. Ik wil niet dat ze dronken is onze eerste keer. Ik stop met het kussen van haar nek en ze kijkt me verbaasd aan. "Ik wil niet dat je onze eerste keer dronken bent" zeg ik tegen haar, terwijl ik haar aankijk. "Je bent lief" zegt ze en ze geeft me kort een kus.
Ik sta bij de kast en gooi een van mijn boxers naar haar toe. Ook gooi ik haar een donkerrood shirt. Ze doet het aan, het ziet er leuk uit. Het shirt is ietsje te groot, maar staat haar mooi. Haar billen zien er goed uit in mijn boxer zie ik terwijl ze in mijn bed kruipt. Ik ga naast haar liggen en ze komt tegen me aanliggen. Ik sla mijn arm om haar heen en zij legt haar hoofd op mijn schouder. Haar adem kriebelt in mijn nek. Ik heb hier zo vaak over gedroomd en eindelijk is het zover. "Slaaplekker soof" zeg ik terwijl ik haar een kus geef. "Slamhdoepdhlekah" hoor ik haar halfslapend zeggen. Ik doe mijn ogen dicht en val net als Sophie in heerlijk in slaap.
JE LEEST
Zij is perfect (Girlxgirl)
Teen FictionHaar ogen die een verschillende kleur waren, haar mond waar ze mee praten, haar lippen die zacht leken, haar tanden die recht stonden, haar lach die op haar gezicht verscheen wanneer ze me zag, haar wangen waar kuiltjes in ontstonden wanneer ze lach...