Deel 23

622 23 0
                                    

We lopen de club binnen, samen met een paar meiden uit het hockeyteam. Sophie ziet er prachtig uit, ze heeft zich omgekleed in een grijze spijkerbroek met daarop een rode blouse. Ik vraag de meiden of zij iets willen drinken en loop naar de bar. Als ik bij de bar sta komt er een jongen naar mij toe. Hij gaat echt mij staan en komt heel dichtbij. "Hallo schoonheid, zal ik anders voor je bestellen?", vraagt hij aan mij terwijl hij mijn arm vastpakt. "nee, bedankt, dat lukt me wel alleen" zeg ik tegen hem en trek mijn arm weg. "Aah oke, we hebben hier een zelfstandige dame. Daar hou ik wel van" zegt hij terwijl hij nog dichtbij me komt staan en zijn hand op mijn billen legt. Ik draai me om en vraag hem om weg te gaan. "Ben je pot ofzo? Niemand kan mij weerstaan" zegt hij gekwetst. "Eigenlijk wel inderdaad" zeg ik tegen hem. "en als je het niet erg vind ga ik nu naar mijn vriendin." Als ik langs hem loop pakt hij mijn hand, trekt me naar hem toe en drukt mijn hand tegen zijn kruis. "Ik zei toch dat ik onweerstaanbaar ben", zegt hij triomfantelijk. Ik ruk mijn hand los en loop snel van hem weg. Achter mij hoor ik hem lachen, maar gelukkig blijft hij staan. 

Als ik terugkom bij de groep zonder drankjes kijkt Sophie mij raar aan. "Wat is er gebeurd?" vraag ze dan aan mij. Ik vertel het verhaal en ze geeft me een kus op mijn wang. "Gelukkig ben je nu bij mij", zegt ze dan. "Zullen we dan even samen naar een andere bar lopen?" zegt ze terwijl ze mij al meetrekt aan mijn arm. 

Nu komen ik en Sophie samen terug bij de groep, dit keer met drankjes. Ik zet het dienblad op de tafel waar we omheen zitten en geef iedereen zijn drankje. Dan ga ik op mijn stoel zitten en Sophie neemt plaats op mijn schoot. En paar meiden kijken een beetje raar op. Sophie heeft het door en geeft me dan een kus op mijn mond. Nu kijkt iedereen ons aan. "Wat?, mag ik mijn vriendin niet zoenen?" vraagt ze lachend aan de groep. Anne kijkt ons verbaast aan en vraagt: "Zijn jullie samen?" ik knik en moet lachen. Alle meiden reageren positief en Anne steekt haar glas de lucht in. "Proost! op jullie" zegt ze. We proosten en drinken onze glazen leeg. Dan staat Sophie op en sleept me mee naar de dansvloer. 

Zij is perfect (Girlxgirl)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu