Deel 6

870 21 0
                                    

Vrijdagmiddag, nog een uur en dan mag ik naar huis. Als ik een beetje geluk heb dan red ik het om om half 5 thuis te zijn. Dat zou erg mooi zijn, want ik heb om 6 uur afgesproken met haar. Ik heb een aantal oefeningen bedacht om met haar te doen. Maar aangezien het de eerste keer is moet ik nog heel erg veel uitleggen. Ik weet al precies hoe ik het ga doen. Ik hoop dat ik dat nog weet als ik in haar ogen kijk. Dan gaat de bel. Het uur is voorbij en ik pak m'n spullen bij elkaar. Dan loop ik samen met mij klasgenoten het lokaal uit, het gebouw uit en naar het station toe. Daar neem ik de trein die om kwart over 4 aankomt. Dan moet ik nog 15 minuten fietsen om thuis te komen. Ik ga in de trein zitten tegenover een meisje, ze zit te appen op haar mobieltje. Dan zie ik dat er nog een meisje naar me toekomt, ze kijkt mijn richting op. En komt wel heel dicht bij. Ze is een mooie meid, daar valt niet over te twijfelen. Ze geeft de meid tegenover me een knuffelen en een kus op de mond. Ik schrik even, dit had ik niet verwacht, maar dan bedenk ik me dat ik dat eigenlijk niet zo erg vind. Dat ik het juist leuk vindt dat ze samen zijn en dat ze elkaar leuk vinden. Alweer een bevestiging van mijn gayheid. Zodra ik op de fiets zit denk ik weer aan haar en haar perfectie. "Ik heb zin in vanavond", zeg ik tegen mezelf.

Zij is perfect (Girlxgirl)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu