"wat een pittige wedstrijd was dat zeg" zegt Sophie terwijl ze met een glas drinken naar de bank komt lopen. Haar haar is nog nat van het douchen en ze ruikt lekker. We hebben na de wedstrijd afgesproken om samen een serie te kijken. Dat leek ons wel erg leuk na zo'n zware dag.
Sophie zet een glas met ranja voor mijn neus en komt naast me zitten. Ze legt haar hand op mijn been en mijn been begint te gloeien. De kriebels in mijn buik trekken naar mijn been en ik weet even niet wat ik mee maak. "Gaat het wel?" Hoor ik dan. Sophie kijkt me bezorgd aan en ik knik. "Ik uhm, schrok gewoon even denk ik" zeg ik terwijl ik haar een glimlach schenk. Ik pak mijn glas en drink het in een teug leeg. Als ik het glas neerzet, begin ik met praten. "Zullen we anders naar boven gaan? Ik heb wel zin om iets te kijken". Sophie knikt en pakt mijn hand. "Volg mij maar, dan laat ik je mijn kamer zien".
We liggen samen op bed. Ik lig op mijn rug en Sophie ligt half op me. Ze kijkt me aan en glimlacht naar me. Ik heb me nog nooit zo verliefd gevoeld. Ineens komt Sophie dichter bij. Haar adem komt zachtjes tegen mijn lippen. Ik voel een golf van lust door mijn lichaam. Volgens mij heeft zij die ook gevoeld, want ze drukt haar lippen op die van mij. Ik voel dat de lippen van Sophie iets open gaan en onze tongen ontmoeten elkaar. Ze bewegen samen als een soort dans. Sophie gaat wat meer op me zitten, terwijl onze lippen op elkaar blijven. Haar handen over mijn gezicht. Ineens stopt de zoen. Haar hoofd komt naar mijn oor. Dan fluitstert ze zacht tegen mij: "Ik ga je helemaal gek maken" en op dat momemt kon ik me echt niet inhouden. Een zachte kreun ontsnapte mijn mond. "Ik zei het toch! en ik ben nog nieteens begonnen" fluistert ze zacht, terwijl ze me een knipoog geeft.
JE LEEST
Zij is perfect (Girlxgirl)
Teen FictionHaar ogen die een verschillende kleur waren, haar mond waar ze mee praten, haar lippen die zacht leken, haar tanden die recht stonden, haar lach die op haar gezicht verscheen wanneer ze me zag, haar wangen waar kuiltjes in ontstonden wanneer ze lach...