Ik word wakker van een paar lippen op de mijne, ik schrik eerst een beetje maar begrijp snel dat het Sophie is. Ik grom een beetje naar haar terwijl ik me uitrek. Ze lacht me uit en stapt mijn bed uit. Pff wat een heerlijk uitzicht deze morgen.
"We hoeven pas om 15:00 te hockeyen, dus wat gaan we doen in de tussentijd?" Vraagt ze terwijl ze mij uitdagend aankijkt. Ik trek haar aan haar shirt weer naar het bed toen. Ik ga staan en geef haar een kus, ik doen mijn armen om haar nek en zo staan we een tijdje. "Je bent mooi als je net wakker bent", fluister ik in haar oor. Dan adem ik expres in haar nek. Ze krijgt kippenvel en doet haar handen in de mijne.
"Zullen we wat eten? Ik heb honger!" Zegt ze lachend. Ik moet ook lachen en begeleid haar naar beneden. Mijn moeder kijkt op van achter haar laptop en zegt goedemorgen. "Goedemorgen, ik ben Sophie" zegt ze terwijl ze haar hand uitsteekt. Mijn moeder pakt hem vast en zegt ook haar naam. Dan pak ik een pak yoghurt en museli uit de kast en zet het op de tafel. Ook pak ik kommetjes en lepels.
Na het ontbijt lopen we samen naar boven. "Ik ga even douchen hoor, blijf jij maar lekker liggen" zeg ik tegen haar met een knipoog. Ik heb een eigen badkamer die aan mijn slaapkamer vast zit. Ik pak wat kleding en loop de badkamer in.
Nadat ik een kwartier in de douche heb gestaan, hoor ik ineens de deur. Sophie stapt de badkamer binnen. "Ik heb het koud, mag ik heel misschien bij jou opwarmen?". Ik schrik er eerst van, maar vind het wel een goed idee. "Kom er maar bij dan" zeg ik zogenaamd geïrriteerd. Ze moet lachen. Na ongeveer een halve minuut voel ik haar handen op mijn rug. Ze streelt met haar vinger van boven naar beneden. "Wauw" zegt ze dan. Ik draai me om en bekijk haar. Ik voel mij hart sneller gaan in mijn keel en ik krijg een warm gevoel in mijn onderbuik. "Wow" weet ik uit te brengen voordat ze me begint te zoenen. Ze drukt me zachtjes tegen de koude muur. Ik ril, maar ik geniet.
JE LEEST
Zij is perfect (Girlxgirl)
Teen FictionHaar ogen die een verschillende kleur waren, haar mond waar ze mee praten, haar lippen die zacht leken, haar tanden die recht stonden, haar lach die op haar gezicht verscheen wanneer ze me zag, haar wangen waar kuiltjes in ontstonden wanneer ze lach...