Deel 21

704 20 0
                                    

We zitten al bijna een uur in de duinen en kijken naar de zonsondergang. Sophie is bij mij op schoot gaan zitten en heeft haar armen om mijn nek terwijl ze met haar hoofd tegen mijn schouder leunt. Ik kriebel met mijn hand in haar nek en ze geniet er zichtbaar van. Als ik mijn hand weghaal kijkt ze me aan en vraagt of ik verder wil gaan. Ik lach en ga door met het kriebelen. Opeens legt Sophie haar hoofd in mijn nek en geeft me een paar kusjes. Dan begint ze in mijn oor te fluisteren. 

"Ben je weleens eerder verliefd geweest op een meisjes?", vraagt ze aan mij. Ik kijk haar verbaast aan en besluit dan maar om antwoord te geven. "Ik ben weleens eerder verliefd geweest op een meisje en jij ?" vraag ik haar. Ze wordt een beetje rood en zegt dat ze nog nooit eerder verliefd is geweest. Ik glimlach naar haar en geef haar een knipoog. Nu wordt ze nog roder, het is heel erg schattig. Ik pak haar wangen vast met mijn handen en druk een kus op haar lippen. Ze verschuilt haar hoofd in mijn nek. Ik pak haar hand vast en voel dat hij erg koud is. "Heb je het koud?" vraag ik aan haar. Ik voel de adem tegen mijn nek wanneer ze begint te praten. "Ik heb het best wel een heel klein beetje koud" zegt ze. Ik geef haar mijn extra trui en ze neemt hem dankbaar aan. Als ze de trui over haar hoofd heeft getrokken, neemt ze nog een slok van de fles wijn. Hij is al best leeg, terwijl alleen zij eruit gedronken heeft.

"We kunnen misschien wel uitgaan vanavond anders?", vraag ik haar terwijl ze weer onder mijn arm kruipt. "Ooh shit, hoelaat is het eigenlijk?" vraagt ze geschrokken. "Het is nu half 11 ofzo", "dan ga ik nu mijn moeder even appen". Ik moet lachen om de manier waarop ze onhandig haar mobiel pakt. "Je mag van mij best bij mij thuis slapen hoor, je moet toch morgen mee naar de wedstrijd om te kijken hoe je vriendin het doet". Terwijl ik dat zeg sla ik mijn handen voor mijn mond. Ik noem haar mijn vriendin, terwijl nog niet eens iets hebben. Ze kijkt me aan en begint te lachen. "Je vriendin?" vraagt ze met een smirk op haar gezicht. Ik moet lachen om haar gekke gezicht en trek haar dichterbij. "Wil je mijn vriendin zijn?", vraag ik haar. Ze knikt en ze begint me te zoenen. Dan trilt het mobieltje in haar handen. "Raad eens? Ik blijf bij je slapen vannacht!"  

Zij is perfect (Girlxgirl)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu