Deel 11

748 27 4
                                    

"Ik val op meisje", zeg ik met een rood hoofd. Ze kijkt met grote ogen naar me en er gaat van alles door mijn hoofd.

Wat als ze me raar vindt, wat als ze me stom vindt, wat als ze tegen homo's is, wat als ze me nu haat, wat als ze het aan iedereen gaat vertellen, wat als ze nu niet meer met me wil samenwerken, wat als.....

Dan zie ik dat ze me een glimlach schenkt. Ook geeft ze me een dikke knuffel. "Pffff wat een opluchting", fluister ik naar haar. Ik kijk in haar ogen en ze zegt: "ik ben trots op je". Zoiets moois heb ik nog nooit gehoord.

Dan komt mijn trein aanrijden. Nadat ik mij los heb gewurmd uit haar knuffel en haar gedag heb gezegd, stap ik de trein in. Net op tijd, want de deuren sluiten puffend en piepend. De conducteur zegt me gedag en ik zoek een plekje. Als ik een plek heb gevonden pak ik mijn mobiel en zie dat ik een bericht heb van Michelle. Als ik hem open zie ik dat het een heel erg leuk berichtje is. Er staat in dat er voor haar niks veranderd aan de manier waarop ze mij ziet en dat ze trots is op mij. Ook zegt ze dat ze me een toffe meid vindt. Ik ben blij en opgelucht, dan vindt tenminste nog iemand mij een beetje leuk.

Dat is wel erg fijn, want ik ben best onzeker. Dat komt omdat ik vroeger gepest werd omdat ik me vooral als jongen kleden. In groep 8 werd het zelfs zo erg dat ik mijn stijl toen heb veranderd. Inmiddels ben ik erg blij met mijn kledingstijl. Ik vind het leuk om er goed uit te zien. Daarom ga ik ook vaak naar de sportschool.

Ik zet mijn muziek aan en kijk uit het raam. Omdat ik zo dicht op het raam zit en omdat het buiten zo koud is, beslaat het raam. Ik teken een hartje en begin een beetje te dromen over vanavond. Vanavond ga ik haar namelijk weer zien. Tijdens mijn treinrit bedenk ik een paar oefeningen. Ik moet nog opschieten, ik ben namelijk pas om 5 uur thuis, terwijl ik om 6 uur op de club moet zijn. 

Zij is perfect (Girlxgirl)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu