Deel 7

845 21 0
                                    

Het is 5 voor 6 en ik sta op de hockeyclub. Ik had gehoopt dat ze misschien eerder zou komen, maar dat bleek niet zo te zijn. Nouja, dat maakt niet uit, dat kan ik niet van haar vragen. Ik begin met het pakken van de spullen die ik nodig heb, een paar ballen, de keeperstas en pionnen. Ik ben zo bezig dat ik het niet merk dat ze binnen komt. Ineens schrik ik, ik voel namelijk een hand in m'n nek, een koude nog wel. Ik draai me om en zie haar staan. Ze staat te lachen om haar eigen grap. Dat is echt heel schattig. Ik geef haar een zacht duwtje en steek mijn tong naar haar uit. Ze moet nu nog harder lachen. "Ook een goedenavond" zeg ik tegen haar. En ik geef haar een knipoog. "Zullen we maar beginnen?" Vraagt ze aan me. Ik knik en wijs naar de keeperstas. "Dan mag je eerst dat aandoen". Terwijl ik dat zeg gieren de kriebels door m'n lichaam. Mijn maag draait overal naartoe ik ik heb vlinders in m'n buik. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld. Terwijl ze het keeperspak aantrekt verteld ze verhalen over haar dag, haar hond en het weekend dat haar tegemoet staat. Ook vraagt ze naar mij dag en mijn weekend. Ik vertel haar mijn verhalen, terwijl ik een schoen aan probeer te doen bij haar. Ik vertel over het pak en over alle onderdelen. Als ik klaar ben vraag ik: "zullen we naar buiten gaan?".

Zij is perfect (Girlxgirl)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu