Ik kijk achterom en zie de vader van Sophie. Ik schrik en kijk naar Sophie. Ook zij kijkt achterom en ik voel dat ze gespannen is. "Ooh, hier zijn jullie!" Zegt de stem van haar vader terwijl hij naar ons toe komt lopen.
Zal hij ons gezien hebben? Vraag ik me af. Ik zie dat Sophie gespannen op haar lip bijt. Dan hoor ik weer zijn stem. "Sophie, je bent aan de beurt. Kom je mee?". Sophie staat op en trekt mij overeind. Het gaat wat stuntelig en we moeten allebei lachen. Haar vader schraapt zijn keel en snel lopen we achter hem aan.
Als Sophie de behandelkamer uitkomt zie ik dat ze haar hoofd pijnlijk schud. "Gebroken" zegt ze kort en ik zie dat ze bijna moet huilen. Het is natuurlijk heel vervelend want ze kan nu niet hockeyen. Achter haar verschijnt een verpleegster en ze roept me naar binnen. Ik sta op en loop langs Sophie, ons handen raken elkaar kort en ik voel de warmte tegen mijn huid.
Als ik de kamer binnenloop moet ik op de bank gaan zitten. Daar voelt de verpleegster aan mijn arm en er wordt een foto gemaakt. Ik wacht even terwijl zijn de foto's bekijkt. Als ze terugkomt word mij vertelt dat het gebroken is en dat ik gips moet krijgen. Ik moet een klein beetje lachen. Dan heb ik eindelijk iets met Sophie en dan kunnen we nieteens echt handjes vasthouden. Ik moet even in de wachtkamer wachten van de verpleegster.
Als ik de wachterkamer in loop zie ik dat zij al gips heeft, ze heeft rood genomen. Ze kijkt me benieuwd aan en vraagt of het gebroken is. Ik knik en zeg dat ik ook gips moet. Op dat moment word ik al weer de gipskamer ingeroepen.
De verpleeger vraagt aan mij welke kleur ik wil. Ik neem ook rood, net als Sophie. Hij lacht en vraagt of ik het meisje van net ken. Ik knik en vertel stralend over haar. Ik vertel dat ze bij me in het team zit en ze een vriendin is. Hij grinnikt en zegt: "wat leuk voor jullie, zijn jullie ook een beetje verliefd?". Ik kijk hem verbaast aan en hij zegt: "Het is best overduidelijk, sorry". Dan begin ik te lachen. Ik vind het wel leuk dat ik blijkbaar zo verliefd ben dat een onbekende het ziet. Maar hoe moeten we het nu dan geheim houden?
JE LEEST
Zij is perfect (Girlxgirl)
Teen FictionHaar ogen die een verschillende kleur waren, haar mond waar ze mee praten, haar lippen die zacht leken, haar tanden die recht stonden, haar lach die op haar gezicht verscheen wanneer ze me zag, haar wangen waar kuiltjes in ontstonden wanneer ze lach...