Het was nog erg leuk samen met Michelle, we hebben nog ongeveer tot half 5 op een terras gezeten. We hebben zitten praten en hebben een paar drankjes gedaan. Daarna heeft ze me naar huis gebracht en ben ik naar mijn kamer gegaan.
Ik doe mijn raam open en sla mijn benen over de rand. Ik bungel met mijn benen en steek een sigaret op. Dit vind ik echt genieten, lekker uitkijken op de weilanden en dat vrije gevoel is al helemaal geweldig. Ik mis alleen nog een biertje. Maar aangezien mijn arm niet gebroken blijkt kan ik vanavond Sophie ophalen met de auto. Dat is erg fijn natuurlijk, ik hou echt van autorijden. En als dat dan samen met haar is, is het al helemaal perfect. Nadat ik een tijdje heb zitten nadenken, doof ik mijn sigaret een gooi hem in de bosjes onder me. Dan ga ik weer naar binnen en stap onder de douche.
Als ik onder de douche vandaan kom en me heb omgekleed, doe ik mijn haar en loop naar beneden. Beneden aangekomen ruik ik dat mijn moeder al bezig is met koken, ze maakt pasta. Terwijl ik de tafel dek app ik Sophie om te zeggen dat ik haar om 8 uur kom ophalen. Ze appt terug dat ze dan wel klaar is en zegt dat ze er zin in heeft. Ik stuur haar terug dat ik er ook zin in heb en dat ik ga eten. Dan leg ik mijn mobiel weg en begin met mijn moeder te praten.
Omdat ik zo gezellig aan tafel zat heb ik nog maar een kwartier om me klaar te maken. Ik loop naar boven en poets mijn tanden, ik doe nog een keer deo op en loop naar mijn kledingkast. Ik doe het nieuwe shirt aan en neem de twee truien mee. Ook pak ik een kleed en de plastic bekertje die ik vanmiddag heb gekocht. Als laatste loop ik naar de koelkast en haal daaruit de champagne, aardbeien en een fles wijn. Ook pak ik nog wat andere lekkere dingen en stop het in een tas. Ik pak snel de autosleutel en geef mijn moeder een kus.
Ik gooi de tas op de achterbank en stap de auto in. Tijdens het rijden zet ik leuke muziek op via mijn spotify. Ik hoop dat ze dat ook leuk vindt. Ook al moeten we best een tijdje rijden, dat vind ik niet erg, zolang ik maar met haar ben. Als ik bij haar huis ben app ik haar dat ik buiten sta te wachten. Dan zie ik dat ze er al aankomt. Ze doet de deur achter zich op slot en stapt in de auto. Ze geeft me een kus op mijn wang en dan kijkt ze verbaast naar mijn arm. "Wat is er met je gips gebeurdt ?". Ik moet lachen en terwijl we wegrijden vertel ik haar het hele verhaal.
JE LEEST
Zij is perfect (Girlxgirl)
Teen FictionHaar ogen die een verschillende kleur waren, haar mond waar ze mee praten, haar lippen die zacht leken, haar tanden die recht stonden, haar lach die op haar gezicht verscheen wanneer ze me zag, haar wangen waar kuiltjes in ontstonden wanneer ze lach...