Deel 22

696 20 0
                                    

We lopen hand in hand richting de auto. Dit was de beste avond van mijn leven. En hij is nog niet eens afgelopen. Bij de auto aangekomen drukt Sophie me ineens tegen de auto en begint me heftig te zoenen. Haar handen om mijn nek. Ik leg mijn hand op haar heupen en zoen haar hard terug. Ik ga met mijn handen langs haar heupen, over haar buik omhoog naar haar borsten. Als ik haar borst aanraak ademt ze diep tegen mijn nek aan. Ze legt haar hoofd in mijn nek en begint me kusjes te geven in mijn nek. Dan pakt ze mijn billen vast en knijpt er zacht in. *Piep piep* klinkt het ineens. Sophie heeft per ongeluk het knopje van de autosleutel ingedrukt.
Ze schrikt een beetje en ik moet om haar lachen. "Zullen we dan maar richting huis gaan?" Vraag ik aan haar. Ze knikt en gaat in de auto zitten. "Waar gaan we eigenlijk uit?" Vraagt Sophie aan mij. "Zullen we naar Zoni gaan?" Vraag ik aan haar. "Ja! Daar is het altijd heel erg gezellig!" Zegt ze tegen mij. "Zullen we anders nog wat meiden uit het team vragen of ze mee willen?" Vraagt ze dan. "Van mij mag je dat best doen hoor" zeg ik tegen haar. "Maar, mogen ze eigenlijk weten van ons?" Vraag ik aan haar. "Van mij mogen ze best weten hoe gek ik op je ben" zegt Sophie. "Awh, je wordt rood, wat schattig!" Zegt ze terwijl ze me een kus geeft op mijn wang. "Ik moet op de weg letten hoor" fluister ik naar haar en ik geef haar een knipoog. "Anne, Jolein en Eva komen ook vanavond, ze zijn er om 23:30" zegt Sophie terwijl ze op haar mobiel kijkt. "Oke, dan moeten we opschieten" zeg ik tegen haar terwijl ik het gas intrap. Ze begint te gillen en ik begin te lachen.

Zij is perfect (Girlxgirl)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu