negyedik virág

738 92 13
                                    


A regisztrációnál muszáj megadni a nevet - gondoltam, direkt nem hagyatkoznak IP-címre -; a jelszót; az e-mail címet; azt, hogy nő, vagy férfi vagyok-e; illetve, hogy férfival, esetleg nővel szeretnék ismerkedni. Természetes a részemről, hogy az utóbbit jelölöm meg. Furcsamód életkort nem kér; viszont valamit lehet írni magunkról - de csak száz szótagban, nem többen. Képet sem lehet beállítani, amin úgy szint meglepődök.

Mozgolódást hallok a hálószobából. Soyeon lekapcsolja a villanyt, de nem jön ki a helyiségből, hogy igyon egy pohár vizet - amit egyébként mindig tenni szokott, lefekvés előtt. Gondolom, hogy látni sem bír Haneul miatt. Bár érthetném, mi a gondja Haneulnek!

De csak megcsóválom a fejemet, majd beletemetkezek a telefonomba.

A regisztráció után négyféle opció van, a kijelző legalján, amire ha rákattint az ember, akkor egyből az adott területre lép. Ilyen a „kezdőlap", mellette a „chat"; „barátok" és „üzenetek". A kezdőlapon mások által megosztott dolgokat láthatunk, de egyelőre csak annyit ír ki az alkalmazás: „végy fel barátokat a kezdőlapod beindításához!".

Továbbhajtok a chat-fülre. A figyelmeztetés csak olyanból áll, hogy viselkedj kulturáltan, az alkalmazás létrehozója felelősséget nem vállal. Rá kell nyomni a random chat elindításához az „indítás" gombra.

a jelenlegi partnere: nő

awww: sya

Megforgatom a szemeimet. A „sya" számomra egyenlő az emberek primitív oldalával. Erre nekem nincs szükségem. De mivel látom a baloldali, felső sarokban egy jelzést - ami folyamatosan pontból pont volt -, így azt feltételezem, hogy ír valamit.

awww: korod?

Egyből továbblépek, egy másik nőszemélyhez.

ön elhagyta a chatszobát.

a beszélgetésnek vége. >új chat indítása<

Nem akarok én világi fruskával beszélgetni.

a jelenlegi partnere: nő

the-princess: szia:)

nj: üdvözletem a hölgynek

the-princess: haha......... korod?

nj: 36

partnere elhagyta a chatszobát.

a beszélgetésnek vége. >új chat indítása<

Egy ideig dühöngök magamban, hogy miért? Miért kellett letöltenem? Egyáltalán: miért regisztáltam rá? Nincs ennek semmi értelme sem.

Bezárom az alkalmazást, és egy ideig azon gondolkozom, hogy letöröljem-e. Végül eszembe jut az, hogy nincs hová mennem. Sehová. Az itthon nem itthon, Haneul most dühös-Haneul, Soyeon meg az az új-Soyeon, aki a régi-Soyeon helyére került. De semmi sem a régi.

Hátradőlök a kényelmetlen kanapéra. Most minden túlságosan semmisnek tűnik az élésemhez. Szerintem az emberek meglesznek a létezésemmel együtt.

***

Reggel arra ébredek, hogy Haneul szólongat, hogy „apu kelj fel, ne légy lusta dög". A háttérben hallom Soyeon kiakadását, hogy: „Haneul, ne beszélj csúnyán"! Erre Haneul azt feleli: „Nem tehetem róla, Janghyuk tanította". De mindent csak foszlányokban érzékelek.

virágok a tüdőmben [bts/knj]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant