1. První den na Univerzitě

5.7K 241 53
                                    

Light Yagami chtěl chodit na To-Oh Univerzitu z několika různých důvodů. Samozřejmě, hlavní výhodou bylo bydlet doma. Nechtěl bydlet na koleji. Představa sdílení pokoje s úplně cizí osobou byla odporná a děsivé příběhy o veřejných koupelnách se mu stále přehrávaly v hlavě. Šílené podmínky a nedostatek soukromí ho dostatečně děsily.

A kde že se to právě teď nacházel? Na koleji. Nechutná, špinavá kolej - daleko od To-Oh Univerzity.

Proč tu byl? Kvůli jednomu a jedinému důvodu. Udajně zde bude učit slavný detektiv L. Light šel na tuto Univerzitu za jediným účelem - setkat se s L. Hodiny kriminalistiky, kterou učil L, měl každé pondělí, středu a pátek v 10 hodin. Dostat se na výuku kriminalistiky s L bylo ještě těžší, než dostat se na Univerzitu To-Oh. Samozřejmě, Light se dostal.

Každý věděl, že dnešní kriminalita vysoce stoupala, takže L-ovy asistence byla všude třeba. Spousta lidí se dohadovalo o tom, že je to důvod, proč chce L učit. Podle drbů hledal něčí pomoc. Tohle by mohla být Lightova životní příležitost - kdyby se mu podařilo na L udělat dojem, jednou by s ním mohl třeba i spolupracovat.

Takže si místo To-Oh Univerzity vybral Wammyho Univerzitu. Jeho otec zrovna nesouhlasil s jeho rozhodnutím. Bylo velice riskantní udělat takovéhle veliké rozhodnutí kvůli jednomu učiteli, který ho může a nemusí mít rád. Ale Light byl sebejistý. Věděl, že dokáže přimět každého učitele, aby ho zbožňoval. L nebude žádná výjimka.

Kromě toho byl stále v Japonsku. Vždycky tu byla možnost, že kdyby to nakonec byla katastrofa, tak prostě nasedne na vlak a vrátí se domů.

Light přijel na kolej teprve včera. Právě se nacházel ve svém pokoji (na své pravé straně) a rozhlížel se. Nepohodlná postel, malá skříň s pár šuplíky a zrcadlem a stůl s poličkami nad ním. Celá levá část pokoje byla prázdná. Bylo tedy možné, že měl Light štěstí - nejlepší spolubydlící je ten, který neexistuje.

Bylo už 9:30 ráno a byl to první oficiální den školy. Dnes byla středa a L-ova hodina měla začít za 30 minut. Přestože dojít do auditoria (posluchárny) by netrvalo tak dlouho, rozhodl se opustit kolej dřív.

Přece jen, byl tu jenom z jednoho jediného důvodu - poznat se s L.

______________________________________________________________________________  

Bylo skoro 1 ráno. L dřepěl před svým počítačem už několik hodin. Celkově bylo 23 Wammyho Univerzit - každá z nich se nacházela v jiném státě a L měl učit jednu třídu v každé z těchto Univerzit. Už ale plánoval zrušit 19 tříd - testoval své studenty a pokud nikdo z nich neuspěl, tak celá třída propadla.

Celá tahle zkušenost byla celkem zklamání. Žádný z jeho studentů zatím neprošel testem. Možná by měl začít posílat případy svým nástupcům z Wammyho dětského domova. Poslední dobou byl přehlcen všemi těmi případy. Sice by spíše preferoval asistenci od někoho dospělého, ale zatím žádný z jeho studentů neuspěl ani v prvním z jeho testů. Jak frustrující.

L-ova další třída byla v Japonsku a v jejich časovém pásmu bylo 10 hodin ráno. Učit třídy po celém světě mohl samozřejmě pouze pomocí počítačů. Připojil tedy svůj laptop na velikou obrazovku v auditoriu v Japonsku. Na druhé straně zeměkoule mohli japonští studenti zírat na obrazovku s písmenem L.

Zatímco studenti viděli pouze veliké gotické L na obrazovce, L měl možnost perfektně vidět všechny studenty a celé auditorium. Všichni studenti si sedali a plnili všechny řady v obrovské místnosti. Muselo tam být více než sto přítomných studentů. Drtivá většina studentů se koukala dopředu na obrazovku a dávala tím L-ovi najevo svou plnou pozornost.

Death Note - Wammy University (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat