Light se přetočil na stranu a přetáhl si přes obličej peřinu. Přestože sluneční paprsky již prosvítaly skrze okno, nebyl schopen se probrat. Bolela ho hlava a tělo jako by měl rozlámané. Pod peřinou bylo teplo a on nechtěl vylézt. Jak tak ležel, tak si uvědomil, že mezi stehny cítí něco lepkavého.
Sotva s otevřenýma očima se podíval přes místnost. Ryuzaki byl usazen na své posteli a sledoval ho. Bledý černovlásek vypadal nervozně. Dokonce u sebe neměl ani svůj laptop. Jeho pozornost byla kompletně zaměřena na Lighta.
,,R-Ryuzaki?" Lightův hlas zněl hrubě jako šmirgl papír.
Jeho spolubydlící se postavil, ale držel si svůj odstup. ,,Lighte, kolik si toho pamatuješ ze včerejší noci?"
Včerejší noc... Light si vybavil, jak šel s Misou a Mikamim do nočního klubu. Vypil podivný červený drink a pak bylo vše rozmazané. Vzpomněl si, jak ho Mikami vyvedl ven než se objevil Ryuzaki. Light se vrátil se svým spolubydlícím do jejich pokoje. Potom... Light se zatřásl, jak se mu vybavily vzpomínky. Zničehonic si vzpomněl, jak ležel pod Ryuzakim a vzdychal. Vzpomněl si, jak tlumeně vykřikl, když do něj Ryuzaki vnikl.
Měli sex. Ryuzaki se s ním vyspal.
Light zavrávoral šokem. To bylo jeho ... poprvé. Ryuzaki ho využil. Light musel být něčím zdrogovaný. Musel být úplně mimo.
,,Lighte?" přistoupil k němu Ryuzaki.
Light se rychle posadil, opřel se o zeď a s hrůzou zíral na Ryuzakiho. Spadla z něj přikrývka a odhalila tak jeho horní polovinu těla. Měl na sobě zmuchlané tričko s rozepnutými knoflíky ze včerejška. Jak se pohnul, ucítil pod sebou něco mokrého. Ryuzaki nepoužil kondom, uvědomil si roztřeseně.
Ryuzaki si všiml strachu na Lightově tváři. ,,Lighte, promiň."
,,Ty..." zatřásl se Light vztekem. ,,Ty hajzle!"
Popadl z nočního stolku svůj budík a mrštil jím po Ryuzakim. Budík trefil Ryuzakiho do obličeje a ten zavrávoral.
,,Vypadni odsud! Vypadni!" hledal další věci, které by po něm mohl hodit.
,,Lighte, můžeme si promluvit - ?"
,,Ven!" popadl svou toaletní taštičku a mrštil velikou lahví šamponu po Ruyzakim.
Ještě než Ryuzaki uprchl z místnosti, stihla ho ona lahev šamponu trefit do ramene. Dveře za ním práskly a Light zůstal v pokoji sám.
Pustil toaletní taštičku na zem a znovu se opřel o zeď. Vložil si obličej do dlaní a schoulil se do klubíčka. Srdce mu divoce bilo a špatně se mu dýchalo. Byl stále v šoku. Nemohl tomu uvěřit. Ryuzaki ho vojel. Vojel!
A bylo to Lightovo poprvé. Jako by si z něj Ryuzaki kousek vzal. Cítil se využitě a znesvěceně. Všechno bylo mimo jeho kontrolu. Cítil se, jako by už nad svým životem neměl žádnou moc. A bylo to děsivé. Nikdy ještě nebyl takhle bezbranný. Byl zvyklý mít pod kontrolou všechno a všechny. Jak mohl klesnout tak hluboko?
Kousl se do svého spodního rtu, dokud neucítil krev. Ne. Ne. Nebyl slaboch. Odmítal být takhle zatraceně ubohý. Utápět se v sebelítosti nic nevyřeší. Potřeboval vstát a dát si sprchu. Potřeboval mít vše zase ve svých rukách.
Postavil se a ucítil, že mu něco stéká po noze. Zatřásl se. Bolel ho zadek. Bolelo ho místo, do kterého Ryuzaki vnikl. Další vzpomínky mu prolétly hlavou. Vzpomněl si, jak do něj Ryuzaki opakovaně vstupoval. Vždy se vzpružil, když Ryuzaki dosáhl určitého místa. Vybavil si ty vlny rozkoše, které včera v noci pociťoval.
ČTEŠ
Death Note - Wammy University (CZ)
Fiksi PenggemarLight Yagami nastoupí na Wammyho Univerzitu, na které má učit Kriminologii slavný detektiv L. Zatímco svého profesora začíná Light nenávidět, postupně se začíná sbližovat se svým splubydlícím Ryuzakim. To ale netuší, že L a Ryuzaki jsou ta samá osob...