11. Odpuštění

2.3K 168 92
                                    

Lightovi vynechalo srdce jak zíral skrz chodbu na Ryuzakiho. Černé oči bledého černovláska skenovaly masu lidí, než se jejich zrak upnul na Lighta. Lightovi se zastavil dech a bublala v něm panika. Ryuzaki si ho všiml. Když se k němu začal jeho spolubydlící přibližovat, Light okamžitě zamířil jiným směrem.

,,Lighte, počkej!" snažil se ho Ryuzaki chytit.

Light se prodíral masou lidí směr hlavní východ budovy. Už byl skoro u dveří když ucítil, jak mu někdo škubl zápěstím. Light se zastavil a šlehl po Ryuzakim zlostný pohled.

,,Běž ode mě!" snažil se vyškubnout Ryuzakimu.

Ryuzaki vypadal velmi kajícně se svýma černýma očima a modřinami zmalovaným obličejem.

,,Jenom si chci promluvit, Lighte."

,,Nemám ti co říct."

Light vyšel z budovy a jeho spolubydlící ho následoval.

,,Kde jsi byl včera v noci?" zeptal se Ryuzaki.

,,Do toho ti nic není."

Zničehonic si Ryuzaki stoupl před Lighta, čímž ho zastavil. ,,Čí je to oblečení, co máš na sobě?"

,,Kamarádovo."

,,Mikamiho?" jeho černé oči blikaly hněvem.

,,No a co?" ušklíbl se Light a zkřížil si ruce. ,,Ano, přespal jsem u Mikamiho. Máš s tím problém?"

Ryuzaki se zamračil. ,,Proč jsi neodpověděl na žádné z mých zpráv a hovorů?"

,,Není to jasné?" řekl výsměšně.

,,Protože jsme se políbili - "

,,My se nepolíbili. Tys mě políbil."

Ryuzaki pozdvihl obočí. ,,V tom je rozdíl?"

,,Ano, je v tom rozdíl!"

,,No, ty ses toho polibku taky dost zúčastnil."

,,To není pravda!" pospíchal od něj. ,,Prostě mě nech na pokoji."

,,Lighte, omlouvám se, že mé chování bylo trochu ... unáhlené."

,,Trochu unáhlené?" věnoval mu zlostný pohled. ,,Takhle tomu říkáš? Prakticky ses mi vnutil!"

,,A ty sis to užil."

Lightovi zrůžověly tváře, když si vzpomněl na včerejší incident ve sprše. Rozpaky se ale okamžitě změnily v hněv. Zaťal pěsti. Nebylo daleko k tomu, aby Ryuzakiho znovu udeřil.

,,Běž ode mě, nebo tě udeřím." varoval ho Light třesoucí se vzteky.

Ryuzaki vypadal rozrušeně.

,,Lighte, já se s tebou nechci hádat."

,,Tak běž pryč." vyštěkl Light než odešel.

Tentokrát ho Ryuzaki nenásledoval.

________________________________________________________________________________

Na hodině Matematiky se Light nemohl soustředit. Naštěstí toho o Matematice věděl víc než jeho profesor. Jeho profesor byl idiot, který nikdy nic nedokázal pořádně vysvětlit. Light byl již s mnoha oblastmi Matematiky obeznámen a tak by ho nijak moc extra nepoškodilo, kdyby nedával pozor. Nenápadně vytáhl z kapsy mobil. Byl zvědavý, kolik zpráv mu od Ryuzakiho přišlo.

Light konečně zapnul svůj telefon, který okamžitě začal bzučet. Bzučel za každou zprávu a hovor. Light šokovaně zíral na malou obrazovku mobilu.

Death Note - Wammy University (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat