4. Erotický sen

3.1K 192 169
                                    

VAROVÁNÍ:  V této kapitole se dějí "lehce" úchylné věci.

Light v šoku zíral na obrazovku svého počítače.

Po hodinách práce na své eseji na kriminologii si jen chtěl zkontrolovat e-mail na stránce Univerzity. Netušil ale, že tam najde něco zajímavého. Byla to jenom běžná kontrola. Teď seděl na své židli, zamrzlý šokem, nevěřícně zírajíc na svůj laptop.

L mu poslal e-mail.

,,Děje se něco, Lighte? " zeptal se Ryuzaki, skrčeně sedící na židli na druhé straně pokoje. Před sebou měl také laptop, ale právě teď intenzivně sledoval Lighta.

,,Zatím si nejsem jistý."

Tenhle e-mail mohl být dobrý nebo špatný. L byl vysoce nepředvídatelný.

Light nervózně klikl na e-mail a otevřel zprávu. Bylo tam:

Drahý Lighte,

omlouvám se za své neprofesionální chování. Jsi můj nejslibnější student a já chci pokračovat ve spolupráci. V současné době je zde 96,7 % šance, že tě v nejbližší době zaměstnám.

S pozdravem,

L

Light zamrkal. Přečetl si e-mail ještě jednou, vnímajíc všechna slova. Zašklebil se a s mnohem lepší náladou si stoupl.

,,Ryuzaki, fungovalo to! Ať už jsi cokoliv udělal, tak to fungovalo! L už na mě není naštvaný. Nazval mě 'nejslibnějším studentem'. A pravděpodobně mě zaměstná!"

Jeho spolubydlící se usmál. ,,Vypadáš velice šťastně."

,,Samozřejmě, že jsem šťastný!"

Light si sedl na postel a s úlevou si vydychl. Jeho plán nebyl úplně zničen. Na L-a očividně udělal dojem. 96,7% pravděpodobnost byla vysoká. L mu skoro dal nabídku práce. Kdyby šlo všechno dobře, Light by mohl ukončit školu dřív a začít pracovat pro světově proslulého detektiva.

L-ův e-mail byla ta nejlepší věc, co se mu za celý týden stala. Bylo to opravdu překvapující. Nemohl uvěřit tomu, že se L skutečně omluvil!

,,Chceš jít do kavárny oslavovat, Lighte? Můžeme si tam dát dort."

,,Jistě. Proč ne?" usmál se Light, když vstal. ,,Pojď, dáme si dort." 

Ryuzakiho obličej radostně zazářil.

____________________________________________________________________________________

Light stál sám v auditoriu. Byla tam tma a všechna okna byla zakrytá žaluziemi. Jediným zdrojem světla byla veliká bílá obrazovka s gotickým písmenem L. Místnost byla úplně tichá, dokud se v ní nerozezněl L-ův technologicky upravený hlas.

,,Je čas na demonstraci. Lighte, lehni si na katedru."

,,Co?" zadrhl se Light.

,,Zakoktal jsem, Lighte? Lehni si na katedru."

Podíval se na katedru. Byla umístěna přesně před obrazovkou, ze které na ní dopadalo světlo. Zamířil ke katedře, každý jeho krok se rozléhal po místnosti.

Light se odmítavě posadil na katedru.

,,Teď si lehni."

,,L-sensei, já vážně ne-"

,,Tohle je za účelem výuky, Lighte. Lehni si na záda."

Light nervózně pohlédl na katedru. Pak si lehl a jen sledoval obrazovku nad ním. Dopadalo na něj světlo z obrazovky. Srdce v jeho hrudi divoce bilo.

Death Note - Wammy University (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat