Po tom, co si dal sprchu, se vrátil do pokoje. Naštěstí tam Ryuzaki nebyl. Light odhodil věci na postel a začal si ručníkem sušit vlasy. Momentálně bylo 7:03. Dal si velmi dlouhou sprchu, protože se zrovna nechtěl do této místnosti vracet. Alespoň Ryuzaki odešel. To byla úleva. Už ho unavovalo, jak musel na svého spolubydlícího pořád křičet. Upřímně, byl šťastný, že toho šílence už nejspíš nikdy neuvidí. Potřeboval jiný pokoj. Co nejdříve, co to jde.
Light si sedl ke stolu a na svém laptopu brouzdal internetovými stránkami Univerzity. Netrvalo mu to dlouho, než našel kontakt na ředitele ubytování. Light zavolal do kanceláře a nechal tam hlasovou zprávu. S trochou štěstí to příslušná osoba uslyší, jakmile se dostane do své kanceláře. Potom si s danou osobou bude moct řešit, jak vypadnout z tohoto pokoje.
Light snědl svou snídani a seděl ve svém pokoji. Dokonce se i trochu podíval na svůj úkol z Chemie. Snažil se najít cokoliv, co by odpoutalo jeho pozornost od Ryuzakiho. Bylo to velmi neobvyklé, aby Light při hádce použil fyzickou sílu. Prostě svého spolubydlícího nemohl vystát. Byl strašně iritující a ... divný. Vážně divný.
Většina z jeho excentrických vlastností nebyla až tak zlá - jako například způsob, jakým seděl, jakým držel věci, jeho závislost na sladkostech a averze vůči spánku. Light si na to vlastně již zvykl. Ale tahle Ryuzakiho sexuální stránka... Jeho obsese s jeho snem, či způsob, jak Lighta přišpendlil k zemi. Light se zatřásl. Na to by si nezvykl. Nechtěl. Musí se od Ryuzakiho dostat hodně, hodně daleko.
V 9:45 Light opustil svůj pokoj a mířil na L-ovu hodinu. Když si tak kráčel chodbami, všiml si, že spousta studentů má v ruce noviny. Očividně měla Wammyho Univerzita vlastní školní noviny a vypadalo to, že mají úspěch. Na obale byla vyobrazena blonďatá dívka a titulek říkal : 'Misa fotí na kampusu!' Light si nejasně vybavoval, jak jeho mladší sestra mluvila o Mise. Nejspíš byla modelka nebo tak něco. Spoustu studentů se na příchod této celebrity musí těšit. To by vysvětlovalo, proč má tolik lidí noviny.
Když Light dorazil do auditoria, skoro každý v něm měl noviny. Šel ke svému místu, když za sebou uslyšel hihňání. Bohužel, na posměšky byl už za poslední dobu poměrně zvyklý. Jen další den v pekle.
Light se naštvaně usadil do přední řady vedle Takady. Dívka si držela noviny u prsou a vyděšeně na něj pohlédla.
Povzdechl si. ,,Tak co se děje, Takado?"
,,Um... četl jsi ty noviny?"
,,Ne." věnoval jí ustaraný pohled. ,,Proč? Co tam je?"
Nervozně se otočila. ,,Možná je to lepší, když jsi to nečetl - "
,,Ukaž mi to." řekl a vzal si od ní noviny.
Listoval stránkami, dokud tam neuviděl vytištěné své jméno. Co to sakra -? Začaly se mu třást ruce, když to četl. Byly to pomluvy o něm a L-ovi. Všechno do detailů. Některé informace byly pravdivé, některé ne. Interview o 'incidentu s katedrou' bylo pravdivé, ale spousta dalších věcí, co o tom lidé říkali, byly nesmyslné lži. Někteří o Lightovi prohlašovali, že viděl L-ův obličej, že se znají osobně. Pár studentů dokonce říkalo, že spolu mají sexuální poměr.
Noviny se roztrhly, jak se Lightovi úzkostlivě třásly ruce. Takada mu něco říkala, ale on ji neslyšel. Slyšel pouze šum. Všechno se obrátilo vzhůru nohama. Zrovna, když si Light myslel, že už to nemůže být horší, stalo se. Jeho reputace byla zničena. Kdykoliv ho někdo uvidí, vybaví se mu v hlavě tento článek. Bude znám jako ten student, s kterým L píchá. Tohle ho může pronásledovat po celý zbytek života.
ČTEŠ
Death Note - Wammy University (CZ)
FanfictionLight Yagami nastoupí na Wammyho Univerzitu, na které má učit Kriminologii slavný detektiv L. Zatímco svého profesora začíná Light nenávidět, postupně se začíná sbližovat se svým splubydlícím Ryuzakim. To ale netuší, že L a Ryuzaki jsou ta samá osob...