VAROVÁNÍ: V téhle kapitole se opět vyskytují ... ehm.. dospělejší scény.
V pátek ráno se Light probudil nahý v Ryuzakiho posteli. Včera s ním Ryuzaki spal. Dvakrát. Poprvé to bylo hned po hodině Chemie a podruhé pozdě večer - předtím, než šel Light spát. V obou dvou případech byl Ryuzaki nahoře. Už to začínal být zvyk. Včera si Light stěžoval, že už by se konečně měli vyměnit, ale Ryuzaki se pořád vymlouval na své zranění. Tomu bastardovi se to už ale nejspíš zahojilo. Nejspíš z dané situace ždímal co to jen šlo.
Light se unaveně posadil, zívl a promnul si ospale oči. Ryuzaki byl se svým laptopem usazen na podlaze u jedné z nohou postele.
Jeho spolubydlící se na něj usmál. ,,Dobré ráno, Lighte."
Light jednoduše přikývl a pak se postavil. Přecházel přes pokoj, mezitím co Ryuzaki okukoval jeho nahé tělo. Light si okamžitě pospíšil pro oblečení, snažíc se nedat na sobě znát, jak se červená. Ryuzaki ho nestoudně pozoroval, jak se převléká. Jakmile byl Light hotov, vzal si do ruky toaletní taštičku a ručník. Po včerejším sexu byl Light celý od potu a buhvíčehoještě. Také jeho vlasy byly skoro stejně rozcuchané, jako ty Ryuzakiho. Opravdu potřeboval sprchu.
Light opustil místnost a zamířil do společných sprch. Brzy měla začít jeho hodina Kriminologie. Sotva měl dost času na to, aby se stihl osprchovat. Musel si pospíšit. Naštěstí byly sprchy téměř prázdné. Pouze v pár sprchách byli ještě lidé. Light zamířil do prázdného sprchového koutu a zatáhl za sebou závěs. Pověsil si svůj ručník a svlékl se, své oblečení a toaletní taštičku položil na malou lavičku vedle. Stoupl pod sprchovou hlavici a otočil kohoutkem.
Pár minut se urychleně sprchoval a masíroval si své vlasy šamponem. Poté, co si opláchl vlasy od šamponu, uslyšel, jak mu někdo odhrnuje závěs od jeho sprchy. Zničehonic byla opona odkryta. Light překvapeně vyskočil.
Ryuzaki stál v jeho sprše a zíral na něj. ,,Misa Amane ti poslala zajímavou zprávu."
,,C-co tady děláš?!" naštvaně se začervenal Light. Tohle byly společné sprchy! Ostatní lidé by je mohli slyšet!
,,Přibližně před pěti minutami ti Misa poslala zprávu, ve které zmínila sex."
Light se zamračil a vzpomněl si na svůj mobil, co ležel na jeho stole. ,,Tys mi lezl do mobilu?"
Ryuzaki k němu přikročil do sprchy. Voda mu kapala na černé vlasy a oblečení. Light od něj odstoupil a narazil zády do stěny.
,,Spal jsi s Misou?" zavrtaly se do něj pronikavé černé oči.
,,Ne." zavrčel Light. ,,A teď vypadni."
,,Proč by Misa zmiňovala sex?"
Light si frustrovaně povzdechl. ,,Možná protože se mnou chtěla spát."
Ryuzaki zničehonic sáhl po jeho rukách a přišpendlil ho ke zdi. ,,Kdy?"
Černovlásek mu věnoval velice intenzivní pohled. Light nervózně polkl. Srdce mu divoce bušilo.
,,S-stalo se to předtím, než jsem ti odpustil. Ale odmítl jsem ji. A teď, mohl bys - ?" Light se snažil z Ryuzakiho stisku vymanit.
,,Lighte, proč jsi mi o tom neřekl dřív?"
,,Nevím." vyštěkl. ,,Na tom nezáleží!"
,,Na tom záleží. Jsi můj."
Ryuzaki k němu vztáhl ruku a začal mu ho honit. Light šokovaně vyjekl a chytil se Ryuzakiho za rameno, aby udržel rovnováhu. Při Ryuzakiho dotyku se mu okamžitě postavil. Blažený pocit mu zatemnil mysl. Vzdychal a slyšel tlukot svého srdce. Z horké sprchy sálala pára, ze které se mu dělaly závratě. Jeho kolena se třásla jako by měla každou chvíli vypovědět službu.
ČTEŠ
Death Note - Wammy University (CZ)
Fiksi PenggemarLight Yagami nastoupí na Wammyho Univerzitu, na které má učit Kriminologii slavný detektiv L. Zatímco svého profesora začíná Light nenávidět, postupně se začíná sbližovat se svým splubydlícím Ryuzakim. To ale netuší, že L a Ryuzaki jsou ta samá osob...