18. Děkan

2.8K 141 59
                                    

V neděli večer dokončil Light esej pro L. Samolibě se šklebil, když se díval na vytisknutý dokument a kontroloval chyby. Jeho práce byla perfektní. Po dobu několika dní se probíral L-ovými případy a hledal, kde udělal detektiv chybu. Musel uznat, že chyb, které detektiv udělal, bylo poskrovnu. Většina chyb pocházela z doby, kdy L ještě začínal, každopádně Light je našel všechny. Jeho esej byla drsná kritika na L-ovu spravedlnost. V podstatě by to L-a mělo rozcupat na cucky. Nemohl se dočkat, až mu svou esej odevzdá.

Když Ryuzaki dorazil do místnosti, umístil svou esej do složky.

,,Ahoj, Lighte." Ryuzaki vypadal šťastněji než obvykle.

Light založil svou složku s esejí do batohu a pak se postavil a zkřížil si ruce.

,,Stalo se něco?"

,,Ano, Lighte. Honda Asako mě informovala o vaší konverzaci."

Light pozdvihl obočí. ,,Kdo?"

,,Moje fanynka." usmál se Ryuzaki. ,,Omluvila se mi, že tě naštvala."

Cože?! Ona mu to řekla?! Light se začervenal a vyhnul se jeho pohledu. ,,Ona mě nenaštvala."

Ryuzaki k němu přistoupil. ,,Tvrdila, žes vypadal naštvaně."

,,J-já nebyl - "

Byl umlčen polibkem. Po zádech mu proběhl mráz a vzdychl do polibku. Cítil, jak mu v kalhotách začíná tvrdnout. Poslední dobou jeho tělo reagovalo na Ryuzakiho mnohem citlivěji. Touha mu zaslepila mysl kdykoliv se ho dotkl.

Ryuzaki se od něj s úšklebkem odtáhl. ,,Tys žárlil.."

Zrudl ještě víc. ,,Ne, já - "

Ryuzaki ho umlčel dalším polibkem a poté mu zašeptal do ucha: ,,Mám své způsoby, jak z tebe vydolovat informace. Nakonec přiznáš barvu."

Light se otřásl očekáváním. Srdce mu divoce bušilo.

Zničehonic ho Ryuzaki strčil na postel a rozkročil se nad ním. Během pár minut už se oddávali sexu.  

________________________________________________________________________________

Ráno se L probudil s Lightem vedle sebe. Oba byli nazí a Light stále ještě spal - svou hlavu měl na L-ově hrudi. Vypadalo to, že je to jeho oblíbená pozice. L ho opatrně odstrčil a posadil se. Lighta to nijak nevyrušilo a pokračoval ve svém spánku. L ho chvíli s úsměvem pozoroval. Posledních pár dní bylo nejlepších v jeho životě. Jejich vztah tak pokročil. L už si ani nedovedl představit, jaké by to bylo žít bez něj. Light pro něj znamenal celý svět.

L se postavil a rychle se oblékl. Poté zamířil skrz Kampus do administrativní budovy. Jakmile dorazil do Watariho kanceláře, všiml si, že na něj jeho starší společník zlostně zírá. Watari seděl v křesle a na klíně měl rozprostřené noviny. Na tváři mu hrál nesouhlasný výraz.

,,Co se děje, Watari?" zeptal se L.

Starý muž vstal z křesla a mrskl po něm novinami. ,,Předpokládám, že tohle je ten důvod, proč od Lighta oddaluješ pravdu."

L se podíval na noviny. Byl tam článek od jeho fanynky - Hondy Asako. Článek se jmenoval: 'Rozmanitost Univerzity: Homosexuální láska mezi studenty '. Celý článek byl o jejich vztahu. Rychle projel očima článek a trochu si oddychl. Honda Asako o nich napsala spoustu pozitivních věcí. Její článek podporoval jejich vztah. Každopádně si byl jistý, že Light to takhle neuvidí. Bude se nejspíš cítit naštvaně a poníženě.

Death Note - Wammy University (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat