Na začátek ještě varuji, že se zde vyskytuje jedna dospělejší scéna.
O 2 ROKY POZDĚJI
Light se otočil na stranu a přitulil se ke zdroji tepla. Ležel v posteli, stále napůl spal. Sotva otevřel oči, když na svých zádech ucítil ruku. Sjížděla níž. L-ův obličej byl pouhých pár centimetrů vedle jeho. Pod peřinou byli oba dva stále ještě nazí z předchozích nočních aktivit.
,,Kolik je hodin, L?" zeptal se ospale.
,,Momentálně je 10:47."
Kurva. Light se rychle posadil. Zaspal. A teď přijdou pozdě.
Odvalil se na kraj postele, aby se postavil. Zničehonic ho ale L vzal za paži a přitáhl si jej zpět. Light spadl na záda a věnoval bledému detektivovi s neposednými černými vlasy naštvaný pohled. Viděl tu touhu v L-ových černých očích. Věděl, co detektiv chtěl, ale momentálně na to neměli čas.
,,Přijdeme pozdě, L!" pokusil se posadit se, ale L ho urychleně zatlačil do matrace a obkročmo se na něj posadil.
,,Máme dost času." nakláněl se nad ním L.
,,Ne, to tedy nemáme." hádal se Light. ,,Máme tam být v jedenáct!"
,,Tvé rodině snad nebude vadit, když se o pár minut zpozdíme."
,,No, mně to ale - "
L ho přerušil polibkem. Spolykal všechny Lightovy protesty. Polibek prohloubil jeho dravý jazyk. Jejich těla se o sebe třela a Light si zničehonic začal čím dál tím více uvědomovat jejich nahotu. Cítil, jak mu začíná tvrdnout. Jeho rozhodnutí - okamžitě vylézt z postele a převléknout se - se začalo rozpadat v prach. Chtíč mu zatemnila mysl. Chytil L za ramena, stále ještě v rozporu, zda-li ho má od sebe odstrčit či si ho přitáhnout blíže. Když se o něj L otřel pánví, cukl svou hlavou dozadu a z úst mu unikl vzdech. L se ušklíbl. Ten bastard věděl, že vyhrál.
L ho začal líbat na citlivých místech na krku. Light si skousl spodní ret, aby znovu nevyjekl. Nebylo to fér. Po těch letech praxe již znal L každý záhyb jeho těla. Každé citlivé místečko. Každou erotogenní zónu. L věděl, co přesně Light chtěl a jak to chtěl. Od té doby, co se spolu přestěhovali do L-ova domu, trávili téměř každou noc sexuálními praktikami. A nehledě na okolnosti, L chtěl vždycky víc.
Odhazujíce polštáře stranou, začal L líbat Lightovu hruď. Postupoval pomalu dolů směrem k jeho břichu, zanechávajíce za sebou cestičku polibků. Light si frustrovaně odfrkl. Ten bastard si s ním jenom hrál! Tohle mu dělal schválně. Věděl, že teď už to Light chce. Užuž si chtěl Light stěžovat, ale L ho vzal za pravou nohu a roztál mu nohy.
Lightovy oči se rozšířily šokem, když si uvědomil, že L líbá jeho jizvu na pravém stehni. Light se již ze svého zranění kompletně zotavil, ale jizvička na jeho stehni tam zůstala. Obvykle se jí snažil zakrýt, nebo ji alespoň ignorovat, ale L se tím nijak nestranil. Vlastně jí teď líbal. Lightův vztek se v mžiku vypařil. Tahle chvíle patřila k těm, kdy si Light uvědomil, jak moc ho L vlastně miluje.
Light zamrkal, snažíce se vyhnat slzy z očí. Nechtěl být takhle emocionální.
,,Prostě mě už ošukej." přikázal mu.
L vypadal pobaveně. ,,Jak si přeješ, Lighte."
Nemusel mu to říkat dvakrát. L vlezl za něj a pomalu do něj vnikl. Light zadržel vyjeknutí. Stále byl ještě citlivý z včerejší noci. L do něj lehce a hluboko zajel. Light se pod ním zatřásl. Bolelo to, ale byla to sladká bolest. Bolest s příslibem rozkoše. L do něj zajel ještě jednou - s precizní přesností. Light vykřikl a projela jím vlna rozkoše. Bože, L se v tomhle tak neskutečně zlepšil.
ČTEŠ
Death Note - Wammy University (CZ)
FanfictionLight Yagami nastoupí na Wammyho Univerzitu, na které má učit Kriminologii slavný detektiv L. Zatímco svého profesora začíná Light nenávidět, postupně se začíná sbližovat se svým splubydlícím Ryuzakim. To ale netuší, že L a Ryuzaki jsou ta samá osob...