24. Otevřená konfrontace

2.1K 140 50
                                    

Light ležel na podlaze ve své cele. Byl stočený na boku a třásl se. Ta bolest byla naprosto zničující. Cítil se, jako kdyby mu někdo rozlouskl hlavu vejpůl. Tolikrát ho uhodili do hlavy. Ani by se nedivil, kdyby měl otřes mozku. Dokonce i teď ještě cítil závratě, poté, co mu Higuchi bouchl hlavou do konferenčního stolu. Sevřelo se mu srdce v hrudi, když si vzpomněl na ultimátum, které Yotsuba stanovila L-ovi. L s podmínkami souhlasil - souhlasil s tím, že se objeví v živém vysílání a odhalí tak svou totožnost. Opravdu by ale L ...?

Ne, to by L neudělal. Na to byl až moc chytrý. L určitě přijde s nějakým plánem. Musí.

Light se třesavě objal rukama. Higuchi mu během vyjednávání s L-em rozcupoval triko. A teď Light mrzl. Objal se ještě pevněji a cukl sebou, když pocítil pulzující bolest na místě, kde ještě před pár hodinami byly jeho nehty. Udělalo se mu špatně od žaludku kdykoliv se podíval na svou levou ruku. Nenáviděl Higuchiho za to, co mu udělal. A také bylo nehygienické mít tu ránu takhle otevřeně venku bez jakéhokoliv obvazu. Light se rozhodl, že to tak nenechá a tak z cucků látky - které ještě před krátkou chvílí byly jeho trikem -  natrhal menší kousky, kterými si pak obmotal prsty na levé ruce. Po krátké chvíli se ale na povrchu objevily skvrny od krve.

Jeho myšlenky se zase zatoulaly k L. Kdybych byl L, co bych udělal? Snažil se přijít na odpověď, ale jeho mysl byla roztěkaná. Ta bolest byla prostě příliš rozptylující a Light si čím dál tím víc byl jistý tím, že přece jen bude mít ten otřes mozku.

Když se otevřely dveře cely, pokusil se posadit se. Ztuhl, když spatřil Higuchiho. Ten choromyslný cvok od Yotsuby přišel sám. Proč tu s ním nebyl Namikawa? V hlavě se mu rozezvučely varovné zvony. Higuchi tu musel být sám z nějakého důvodu. A Light se obával, že ví z jakého... Okamžitě se mu vybavilo, jak mu Higuchi v té konferenční místnosti rozpáral triko.

Light nervózně sledoval, jak k němu zločinec přistupuje. Když vkročil dovnitř, Light se stihl vyškrábat na nohy. Bušilo mu srdce, pravou ruku měl v pěst a zlostně na Higuchiho zíral.

Higuchi se ušklíbl. ,,Nenuť mě, abych ti ubližoval, Lighte. Ty víš co chci."

Light se zatřásl a couvl. Přesně tohohle se obával.

,,Skoro jsem si přál, aby L na naše podmínky nepřistoupil. Pořád myslím na tebe na tom stole. Byla by taková zábava tě ošukat přímo před zraky L." ušklíbl se. ,,Ale tohle bude muset stačit."

Přikročil k mladíkovi a natáhl k němu ruce. Light rychle uskočil na stranu a dal Higuchimu pěstí. Higuchi zavrávoral. Z pusy mu tekla stružka krve. Na moment byl překvapen, že ho Light uhodil. Pak se mu zkřivil obličej vztekem.

,,Ty malej sráči!" zničehonic udělal výpad a poslal Lighta k zemi.

Light sebou cukl, když dopadl na podlahu. Než se stačil posadit, Higuchi mu stoupl na jeho zraněnou obvázanou ruku. Light zakřičel bolestí a bezmocně se snažil Higuchiho nohu dostat ze své ruky. Higuchi nohu nakonec zvedl, ale jen proto, aby Lightovi uštědřil kopanec do břicha. Light zakašlal a přivinul si svou zraněnou ruku ke svému tělu. Ta bolest byla přímo mučivá. Nemohl ani myslet. Pouze ležel na podlaze a tiskl si k sobě svou zraněnou levou ruku.

Jakmile ale k němu Higuchi poklekl, Light začal opět vzdorovat. Panikařil a zoufale se snažil Higuchi od sebe odstrčit.

,,Slez ze mě! Slez!" křičel Light hystericky. ,,SLEZ!"

Higuchi se jen smál a přišpendlil obě Lightova zápěstí k podlaze. Light na něj zíral široce rozevřenýma vyděšenýma očima.

,,Co to děláš?" ptal se Namikawa stojící před celou se skříženýma rukama.

Death Note - Wammy University (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat