29. Domove, sladký domove

2.2K 134 45
                                    

Poté, co ho doktor naposledy zkontroloval, mohl Light opustit nemocnici. Sestřička mu nabídla kolečkové křeslo, ale Light jej odmítl. S pomocí berlí odcházel se svým otcem a L z nemocnice. Watari je všechny odvezl k jejich domu, kde na ně čekala Sayu a Lightova máma. Když mířili ke vchodu, mohli si všimnout několika bodyguardů hlídajících objekt. To Lightovi připomnělo, jak je jejich situace vážná. Musí se z Japonska co nejrychleji dostat.

Watari zaparkoval své černé neprůstřelné SUV a Light, L a pan Yagami vešli dovnitř. Uvnitř byli další agenti shromáždění okolo paní Yagami a Sayu, které se objímaly na gauči. Jakmile ho jeho matka spatřila, přispěchala k němu.

,,Dobrý Bože, Lighte! Co se ti stalo?!" vzala ho za tvář a prohlížela si jeho řezné ranky a modřiny.

,,Jsem v pořádku." snažil se ji uklidnit Light.

,,Kdo ti to udělal?! Mé nebohé dítě!" objala ho paní Yagami pevně, zatímco se Light snažil se svými berlemi udržet rovnováhu.

Pustila ho a začala řvát na svého manžela. ,,Soichiro, řekni mi, co se to děje! Proč se někdo pokusil vzít Sayu?! Kdo ublížil našemu synovi?!"

Paní Yagami se podívala směrem k agentům. ,,Nemohli bychom mít nějaké soukromí?"

Ozbrojení agenti se podívali na L, jako by čekali na rozkaz. Poté, co L přikývl, opustili dům a šli čekat ven.

,,Všechno ti vysvětlím." ujišťoval pan Yagami svou ženu. ,,Možná by sis na to radši měla sednout."

Paní Yagami jen naštvaně zkřížila ruce. ,,To je dobrý, já postojím. Jen mi prosím řekni, co se to děje."

Lightův otec si povzdechl. Chvíli byl zticha, jako by přemýšlel, co říct. Lighta začala bolet noha. Dovrávoral ke gauči a posadil se vedle Sayu. L se pak usadil vedle něj.

,,Jsi v pořádku?" věnovala mu Sayu ustaraný pohled.

,,Jsem v pohodě." studoval svou sestru s obavami. ,,A co ty?"

Smutně se na něj usmála. ,,Jsem v poho. Jen zmatená..."

,,Nuže?" dupala paní Yagami nervózně svou nožkou, zatímco propalovala svého muže pohledem.

,,Yotsuba unesla Lighta." vyhrkl pan Yagami.

,,Unesla?!" Lightova matka vypadala vyděšeně.

,,Drželi ho jako rukojmého, protože z něj chtěli dostat informace o L." vysvětloval pan Yagami. ,,Ale L ho stihl osvobodit dřív, než ho stačili zabít. Ti muži, co se dnes pokusili unést Sayu, jsou spolčení s Yotsubou. Japonsko už pro nás není bezpečné."

,,Dobře..." paní Yagami vypadala poněkud popleteně. ,,Ale Light byl pouze L-ův student. L na něj mluvil skrze obrazovku, ne? Proč by L-ovi nepřátelé šli po Lightovi?"

Pan Yagami zaváhal, bylo evidentní, že neví, co říct.

Light si povzdechl a začal vysvětlovat. ,,To protože jsem - "

,,Je to moje chyba." skočil mu do řeči L.

Paní Yagami mu věnovala zmatený výraz. ,,Ryuzaki, co - ?"

,,Já jsem L."

Její oči se rozšířily šokem. Sayu zalapala po dechu.

,,C-co?" zírala na něj paní Yagami nevěřícně. ,,Ty jsi... L?"

,,Promiňte mi, Sachiko." omlouval se L. ,,Light byl terčem Yotsuby kvůli svému vztahu se mnou. Nesu za to plnou zodpovědnost. Odteď udělám cokoliv, abych udržel vaši rodinu v bezpečí."

Death Note - Wammy University (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat