13. Pokušení (2.část)

2.9K 173 52
                                    

VAROVÁNÍ: V téhle kapitole se dějí hodně, HODNĚ úchylné věci. Čtěte na vlastní nebezpečí.

Ryuzaki seděl skrčeně na sedadle vedle Lighta. Seděli vzadu v autě. Watari řídil, ale v autě byla mezi řidičem a cestujícími vzadu přepážka, aby Light nemohl Watariho vidět. I když s největší pravděpodobností i kdyby ho viděl, tak by si to nejspíš nepamatoval. Očividně byl něčím zdrogovaný. V nočním klubu mu ten bastard Mikami nejspíš něco přisypal do pití či použil jiný způsob, jak ho zdrogovat. Nějakým způsobem za to mohl Mikami. L si tím byl jistý. Viděl, jak se ho Mikami tak snažil odtáhnout k sobě domů. Očividně ho plánoval přepadnout a znásilnit ve svém bytě.

L se kousl do svého palce. Bude potřebovat vzorek Lightovy krve, aby mohl udělat forenzní testy. Aby zjistil, čím ho Mikami zdrogoval. A pak za to Mikami zaplatí. Na svůj sen být právníkem může zapomenout. L ho zničí.

,,R-Ryuzaki." zaúpěl Light třesoucí se vedle něj.

L mu věnoval soucitný pohled. ,,Uklidni se, Lighte. Vezu tě domů."

Light si rozepnul pás a začal si rozepínat knoflíky, přičemž jako by lapal po dechu. ,,Vedro... Je takový v-vedro."

L se zamračil na Lighta. ,,Lighte, co to děláš?"

,,H-hořím. Svlíknout."

L se na chvíli pozastavil - jeho mysl to musela zpracovat. Rychle se ale vzpamatoval.

,,Lighte, nemůžeš se svlíknout tady. Počkej s tím až na pokoj."

Light škubl za své triko, čímž rozepnul většinu knoflíků. ,,H-horko. Moc horko."

L-ovy oči se zaměřily na Lightovu odhalenou hruď. Light zrychleně dýchal a jeho odhalená hruď se třpytila potem. Ta droga na něj měla velký vliv. Light se na L-a podíval s napůl zavřenýma očima. Měl rozšířené zorničky, rudou tvář a pootevřenou pusu. Vypadal neodolatelně. L musel párkrát mrknout, aby se dokázal odvrátit.

,,Ryuzaki." zaúpěl Light znova. ,,Cítím s-se divně."

,,Já vím, Lighte." L se díval z okna a snažil se ovládnout.

Brzy poté přijeli ke kolejím a Watari zaparkoval. L na chvíli vystoupil z auta.

Promluvil k Watarimu. ,,Dej mi lékárničku."

Před tím, než vůbec vyjel pro Lighta, tušil, že by Light mohl být zdrogován a tak raději přikázal Watarimu, ať s sebou vezme zdravotní zásoby. Čekal, že bude potřebovat odebrat vzorek krve.

Starší muž mu podal lékárničku. ,,Jsi si jistý, že to chceš udělat osobně?"

,,Ano." otevřel dveře od auta, které byly nejblíže k Lightovi a otevřel lékárničku.

Light se na něj otočil a věnoval mu prázdný pohled, zatímco si L nasazoval latexové rukavice. Když je měl nasazené, vzal Lighta za ruku a vytáhl mu rukáv. Pak mu obvázal okolo ruky škrtidlo a začal hledat vhodnou žílu.

,,Lighte, odeberu ti vzorek krve."

,,C-co? Ne!" vyškubl mu svou ruku.

,,Shhh, Lighte, uklidni se. Potřebuju jen vědět, čím tě zdrogovali." vysvětloval L.

,,Ne - "

,,Prosím, Lighte."

K jeho překvapení se Light skutečně uklidnil a nastavil mu svou ruku.

L znovu uchopil jeho ruku a nahmatal žílu. Místo, kde chtěl provádět vpich, vyčistil alkoholem nasáklým tamponem a poté mu vpíchl jehlu. Light sebou ucukl, jak mu L odbíral krev. Když byl hotov, přiložil kousek gázi na místo vpichu a vyndal jehlu. Po té sebral všechno náčiní včetně vzorku krve, vystoupil z auta a předal je Watarimu skrze okénko řidiče.

Death Note - Wammy University (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat