VAROVÁNÍ: V této kapitole se zase objevuje yaoi scéna. Enjoy. :D
Mezitím co Light spal, L opustil jejich pokoj a zamířil k Watariho kanceláři. Měl spoustu nedodělané práce. Překvapivě po jeho sexu s Lightem na pár hodin usnul. Poprvé za několik let se zase dlouze prospal. Teď se cítil odpočatě a byl pln energie. Momentálně bylo 1:09 ráno a Kampus zel prázdnotou. Přešel k administrativní budově, vyťukal číselný kód a vešel do dveří. K Watariho kanceláři jel výtahem. Schodům se vyhýbal. Zadek ho ještě stále bolel.
Když dorazil dovnitř, Watari seděl na židli a četl si. Jakmile ho postarší muž spatřil, odložil knihu a vstal.
,,L, kde jsi sakra byl?" ptal se rozhořčeně Watari a potom dodal: ,,Mikami byl na tvůj příkaz zatčen, ale vyskytly se problémy."
,,Jaké problémy?" zamířil L ke svému stolu.
Starší muž ho pozoroval a zamračil se. ,,Proč kulháš?"
,,Neřeš to." odbyl ho L a zapnul svůj počítač. ,,Osvětli mi prosím tu situaci s Mikamim."
,,Když byl Mikami zadržen, prohlásil, že chce Lighta zažalovat. Prý ho ten chlapec napadl."
L se zakousl do svého palce a nervózně čekal, až se mu načte obrazovka. ,,S Mikamim se vypořádám. Žádná žaloba nebude."
Když se L posadil na židli, projela jím vlna bolesti. Cukl sebou a po tváři se mu mihla bolestná grimasa. Příště nepřipustí, aby Light byl ten nahoře. Dovolil to jen protože zoufale chtěl Lightovo odpuštění. Odteď, když mu bylo odpuštěno, hodlal být nahoře pokaždé on. Jejich sex byl mnohem lepší, když byl Light dole.
Watari mu věnoval starostlivý pohled. ,,L, jsi v pořádku?"
,,Ano..." procedil L skrze zuby. Ta bolest byla příšerná.
Obrátil se na obrazovku a zaměřil se na všechny složky Mikamiho případu. O chvíli později mu přišel záznam Mikamiho ve vazbě. Zamračeně sledoval video. Ve vazbě totiž Mikami prohlásil, že si byl Light skrytých kamer v koupelně vědom. Ten hajzl také tvrdil, že Light si vzal onu drogu vědomě. Jeho lži byly tak očividné, až ho to uráželo. Jediným pravdivým výrokem, který Mikami pronesl, bylo pouze tvrzení, že ho Light napadl. L ale věřil tomu, že Lightův vztek byl na místě... Nemohl dopustit, aby za to byl Light potrestán.
L poslal zprávu místní policii, aby Mikamiho přivedli zpět do vyšetřovací místnosti. Bude s vězněm mluvit v soukromí. Přikázal strážníkům, aby jeho laptop nechali ležet na stole uprostřed místnosti.
Pár chvil poté již mohl L vidět Mikamiho sedícího na vyslýchací židli. Černovlasý muž nevypadal zrovna nejlépe - byl zmlácený a měl spoustu modřin. Na rukou měl želízka. Brýle na sobě neměl - místo nich měl okolo očí fialové monokly. Mikami se mračil na laptop před sebou. L mohl krásně vidět Mikamiho na své obrazovce, zatímco Mikami viděl pouze bílou obrazovku laptopu s velkým gotickým písmenem L.
,,Odvoláte veškerou svou obžalobu proti Lightovi Yagamimu." přikázal L počítačově upraveným hlasem.
Mikamiho obličej se změnil v ošklivou grimasu. ,,To jste tady jenom proto, abyste obhájil svého oblíbeného studenta? Na Kampusu koluje fáma o tom, že s ním spíte. Je to pravda?"
L, ignorujíc tuto hrubou otázku, oznámil: ,,Už teď jste obviněn z neoprávněného držení drog. A jelikož drog různých druhů bylo značné množství, budete také vyšetřován z podezření na znásilnění."
,,Já Lighta neznásilnil!" udeřil Mikami pěstmi do stolu.
,,Ne, neznásilnil. Je tu ale 87% šance, že jste před Lightem znásilnil někoho jiného. Všechny ty drogy ve vašem bytě jste tam měl z nějakého důvodu, Mikami. Já nevěřím v náhody. Ponořím se do vaší minulosti a vypátrám vaše předešlé oběti."
ČTEŠ
Death Note - Wammy University (CZ)
Hayran KurguLight Yagami nastoupí na Wammyho Univerzitu, na které má učit Kriminologii slavný detektiv L. Zatímco svého profesora začíná Light nenávidět, postupně se začíná sbližovat se svým splubydlícím Ryuzakim. To ale netuší, že L a Ryuzaki jsou ta samá osob...