Ve Watariho kanceláři byl L usazen před dvěma počítači. Na jedné z obrazovek viděl Lighta ve své ložnici. Na té druhé pracoval na případu týkajícího se Demegawy. Měl důkaz v podobě videa, na kterém jde jasně poznat, že Demegawa zdrogoval Lighta a vyhrožoval mu tím, že z něj udělá "hvězdu". Jeho záměry tam byly velice očividné. Byl zadržen pro pokus o znásilnění. Po té, co policie našla jeho tajnou skrýš drog bylo patrné, že do jeho trestního rejstříku budou přičteny další zločiny. Mikami se tedy ve vězení s největší pravděpodobností setká se svým 'starým dobrým přítelem'. L se o to postará.
Hned potom, co Raye Penber vzal Lighta domů, mu L přikázal, aby se vydal do laboratoře. Místo toho, aby testovali vzorek Lightovy krve, se rozhodli, že jako vzorek pošlou do laborky kelímek se zbytkem jeho kávy. Dříve či později se přijde na to, čím byl Light zdrogován. L měl podezření, že jde nejspíš o tu samou drogu, co použil Mikami. Poté, co se potvrdí totožnost drogy, bylo Penberovi přikázáno, aby byl Lightovi podán lék, jenž umí utlumit některé účinky afrodisiaka, které mu bylo podáno. Lightova nevolnost totiž byla zaviněna účinky afrodisiaka. Tento lék byl schopen účinky utlumit a umožnit Lightovi, aby se z drogy vyspal a druhý den ráno mohl normálně fungovat.
,,L?"
L se podíval na obrazovku. Byl tam obraz Light sedícího, leč lehce se kymácejícího dopředu a dozadu, na své posteli.
,,L? J-jsi tam?" podíval se Light s rozšířenými zorničkami do kamery. ,,L?"
Po chvíli zaváhání zapnul L mikrofon připojený ke kameře. Nebyl si jistý, zda-li byl dobrý nápad hovořit se zdrogovaným Lightem. Nemohl ho ale jen tak ignorovat.
,,Ano, Lighte, poslouchám."
Light sklopil hlavu a svůj zrak zaměřil na podlahu. Lehce se třásl. ,,Tys... tys mě zachránil."
,,Ano, jsi v bezpečí."
,,D-děk-ku -" zakoktal.
,,Lighte, nemusíš mi děkovat. Vždycky tě budu ochraňovat." přerušil ho L.
Light se sklonil a schoval obličej do svých dlaní. Teď se třásl mnohem víc. Evidentně byl rozrušený a L se obával, že se možná znovu rozbrečí. Řekl snad něco špatně?
,,Jsem u-ubohý." zamumlal. ,,Nedokážu se o sebe postarat."
,,To není pravda, Lighte. Jsi velice schopný."
Light zdvihl hlavu, čímž odhalil svůj obličej, po kterém momentálně tekly slzy. ,,M-Misa řekla, že si užívám, když m-mě chlapi využívají. Je to pravda? Ř-říkám si o to?"
L, znechucen touto otázkou, se naštvaně zamračil. ,,Ne. Misa je idiot. Ty sis o nic neříkal, Lighte." povzdechl si. ,,Nemůžeš sám sebe vinit za činy lidí, jako jsou Mikami nebo Demegawa... nebo já."
,,Ty nejsi jako oni."
,,Také jsem ti ublížil, Lighte." cítil osten viny. Využil jsem tě...
Light přepadl trošku ke straně, ale čelem byl stále ke kameře. Ta droga ho musela velice vyčerpat vzhledem k tomu, že už nebyl schopen sedět rovně. Třásl se a z očí se mu stále ještě řinuly slzy.
,,Ch-chybí mi Ryuzaki." přiznal se.
L-ovi se rozšířily oči nadějí. ,,Chceš, abych k tobě přišel?"
,,Ne! Nechci tě tu." přikryl si obličej rukama a zavzlykal. ,,Chci Ryuzakiho. M-miloval jsem ho."
,,Lighte, já jsem Ryuzaki."
ČTEŠ
Death Note - Wammy University (CZ)
Hayran KurguLight Yagami nastoupí na Wammyho Univerzitu, na které má učit Kriminologii slavný detektiv L. Zatímco svého profesora začíná Light nenávidět, postupně se začíná sbližovat se svým splubydlícím Ryuzakim. To ale netuší, že L a Ryuzaki jsou ta samá osob...