25. Zůstaň

2K 127 58
                                    

L byl usazen na židli vedle Lightova lůžka. Hnědovlásek sice stále ještě byl v bezvědomí, ale jeho stav byl již stabilní. Operace proběhla bez jakýchkoliv komplikací. Náboj byl vyňat z jeho nohy a rána byla zašita. Light byl celý obalen obvazy. Každý prst na jeho ruce byl obalen sterilní gázou. To samé platilo i pro dlouhý šrám na levé straně jeho čela a drobnější řezné ranky na obličeji. Některé modřiny ale stále ještě nezmizely. Nejviditelnější asi byla ta veliká fialová okolo jeho pravého oka a ta druhá na jeho čelisti. Také na krku měl modřiny - jako by ho někdo škrtil. L si dokázal představit někoho z Yotsuby, jak Lighta škrtí. Vždyť Yotsuba z toho mladého kluka málem vymlátila duši.

L-em projela vlna čirého vzteku. Třásly se mu ruce dokud je nesevřel pevně v pěst. Všichni důležitější členové Yotsuby byli zamčeni v jeho budově - každý ve své vlastní cele. L je všechny bude vyslýchat. Namikawa, Mido, Takahashi, Shimura, Kida, Ooi a Hatori - ti všichni budou trpět za to, co Lightovi udělali. A pak budou popraveni. Smrt injekční stříkačkou - tak zněl jejich soudní rozsudek. L si přál vidět také i Higuchiho, jak umírá, ale na druhou stranu byl rád, že ho Light zabil. Očividně to byla sebeobrana. Higuchi musel být tím, kdo střelil Lighta do nohy. Ten bastard si zasloužil zemřít.

L se podíval přes temný nemocniční pokoj. Skrz dveře viděl pana Ygamiho, jak se na chodbě baví s doktorem. Po chvíli se doktor na rozloučenou uklonil a odešel pryč. Pan Yagami vešel do slabě osvíceného nemocničního pokoje.

Vypadal utahaně, ale zároveň se usmíval. ,,Doktor očekává, že se Light plně zotaví."

L ucítil obrovskou úlevu. Usmál se na zpět. ,,To jsou úžasné zprávy, pane Yagami."

,,Jo." pokývl hlavou a poté si unaveně povzdechl. ,,Děkuju, že jste Lightovi daroval krev. Záchranáři říkali, že jste mu tím zachránil život." Pan Yagami byl na chvíli zticha a pak se usadil na protější židli vedle Lightova lůžka.

Zaváhal a pak promluvil. ,,Jsem neskutečně vděčný za to, jak tvrdě jste pracoval, aby se můj syn dostal zpátky, ale ..."

L se zamračil. Bylo mu jasné, kam tato konverzace směřuje. ,,Teď, když je Light v bezpečí, nechcete mě nikde v jeho blízkosti."

Pan Yagami si znova povzdechl. ,,Chci pro Lighta jen to nejlepší."

,,To já také."

,,Být s vámi ve styku je nebezpečné. Lighta unesli jenom proto, že vás znal. Kdyby s vámi neměl nic společného, nic z toho by se nestalo."

L ho nasupeně sledoval. ,,Jsem si toho plně vědom, pane Yagami. Ujišťuji vás, že už se to nikdy nestane. Light bude mít k dispozici tu nejlepší ochranu - "

,,Nejlepší ochranou je držet se od vás dál." pan Yagami se setkal s otráveným pohledem. ,,Jakmile se Light uzdraví, beru ho s sebou domů. Pak bude moci znovu začít školu a žít normální život."

,,Normální život?"

,,Ano. Normální." trval na tom. ,,Odteď už s vámi Light nemá nic společného."

,,Váš plán je iracionální, pane Yagami. Zatím se nám podařilo udržet Lightovo jméno v tajnosti před médii. Je ale pravděpodobné, že jeho účast v Yotsubském případu vyjde na povrch. A i kdyby se nám podařilo udržet to před médii v tajnosti, musíme zvážit i ten fakt, že kriminální organizace spolčené s Yotsubou nejspíš o Lightově existenci již vědí. Nemůžete ho jen tak přivést domů a předstírat, že se nic nestalo."

,,Tak co navrhuješ?" vyštěkl pan Yagami naštvaně. ,,Že by se měl Light po zbytek svého života schovávat? Jako svědek v ochranném programu?"

Death Note - Wammy University (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat