Úvod

10.5K 500 21
                                    

Předposlední rok v Bradavicích.. Proběhne mi hlavou v moment, kdy do učebny vejde profesorka Mcgonagalová. "Dobrý den studenti, než začneme s výukou chtěla bych vás poprosit o chvilku pozornosti. "Jak si jistě z vás většina všimla, blíží se svátek lásky-Valentýn. A proto se učitelé společně s ředitelem rozhodli, že všichni chlapci budou dívce, pro kterou se rozhodnou posílat Valentýnky. V den Svatého Valentýna se každá dívka dozví, který chlapec si jí vybral." Prochází po třídě a každému z chlapců podá jeden malinký kousek pergamenu. "Čas máte do neděle." "Pokud dívka, kterou napíšete už bude zadaná, tak se vám její jméno automaticky smaže. Přeji vám hodně šťěstí." Pousměje se. Rozhlédnu se po třídě a všimnu si, že spousta mých spolužáků už spokojeně uklízejí kus pergamenu do brašny. 

"Hermi?" ozve se vedle mě mírně nervózní Ron. "Nevadilo by ti kdybych napsal tebe?" "Jasně, že ne." odpovím mu a dál se věnuju výuce. "Ehh Hermiono?..ty jsi mi z lístečku zmizela!" vykřikne mírně vyvedený Ron a chytí se za hlavu. "Tebe už si někdo vybral!"

Tak vás vítám u druhého Dramione! :) 

Měl vyjít už dříve, ale nemohla jsem najít sepsaný papíry k tomu :D 

Tento příběh bude pravidelně vycházet..Min. 1 kapitolka týdně.

Moc doufám, že se vám bude líbit! :)

Lucc<3

Who is my Valentine? Dramione Kde žijí příběhy. Začni objevovat