19. Přípravy

5.3K 333 39
                                    


Hermiona-

,,Tak dneska! Dneska nás teda nešetřili, musím přiznat." Ozvu se a vyčerpaně padnu na sedačku u krbu.

Harry a Ron se přidají a úlevně vydechnou.

,,Nejraději bych se na ty lektvary vykašlal." Zahuhlá Ron a zničeně se na nás podívá.

,,Měli by jsme být rádi, že máme hodinu volna."ozve se Harry a spokojeně zavře oči.

,,Jdu do ložnice" řeknu, vstanu a rychle vyběhnu schody.

V momentě, co za sebou zavřu dveře, začnu z brašny vytahovat zářivě zelený pergamen.

,,Ahoj, promiň, že jsem se teď neozýval, ale učitelé nám toho teď dali tak moc, že nevím, kde mi hlava stojí. Doufám, že se na mě nezlobíš." přečtu a usměju se.

Popravdě? Od doby, co trávím čas s Dracem, jsem na Pana Neznámého zcela zapomněla. Odepíšu mu , vezmu si věci na lektvary a pomalým krokem zamířím do sklepení.

Jak ho mám teď brát? Já jsem zamilovaná do Draca! Leda že...?! Přitisknu si ruku na ústa..

Né..to nemůže být pravda..

Ještě před pár dny mi to přišlo jako totální blábol, ale teď...Pousměju se. Teď mi i dokonce přijde, že si přeju, aby on byl mým Valentýnem..

.........

,,Dnes načneme náročný lektvar.Nalistujte si stranu 275 a pusťte se do práce."

Ihned si prolétnu přísady a utíkám pro ně, aniž bych se podívala na to, co vlastně máme zadáno.Na konci hodiny Snape prolétne všechny kotlíky.

,,Teď to necháte uležet a zítra, až ho doděláte, tak vás rozdělím do dvojic a vzájemně ho na sobě vyzkoušíte.

Draco-

Lektvar lásky? Nechápavě se podívám na Blaise a ten mi pohled oplatí.

Však ten máme dělat až v příštím ročníku!

Pokrčím rameny a zajdu si pro přísady.

Cestou nazpět se zadívám na Hermionu.

Vlasy už zlehka nafouklé od páry valící se z kotlíku.

Pousměju se nad tím a začnu se věnovat své práci.

...

,,Sakra!" Zakleju v moment, co mi ujede ruka a do lektvaru ukápne více, než bylo zadáno.

Snad s tím noc nebude...

Ahojte! Další kratší kapitolka je tu:)

Tak snad aspoň trošku je normálně psaná, je už skoro 5 ráno, a v moment, co jsem toto začala psát na mě padla únava, ale já to napsat prostě musela.

Takže se omlouvám za chyby a vše, co tu je divné.

Dobrou noc!❤ :)

Luc<33


Who is my Valentine? Dramione Kde žijí příběhy. Začni objevovat