9. Chvíle pravdy

5.9K 412 37
                                    


Tak ahojte! Zase vás tu budu chvilinku otravovat :D 

Takže nejprve se vám chci omluvit, že jsem tu dlouho nebyla, ale nová práce, Vánoce..atd.. bylo bylo toho moc ,:D

A co jste dostali k Vánocům ?

Já jsem dostala pytel od Menta<3 (Btw..ti co sledujou youtube ví o koho jde :3)

A ještě jedna zpráva pro ty co sledujou youtube: Neuvěříte, koho jsem včera potkala! :O Vláďu! 

Potkala jsem svýho vzora! stále tomu nemůžu uvěřit.

Jak blázen jsem za ním utíkala a poprosila ho o podpis.

Ani nevíte, jak jsem se cítila<3

Na včerejší den nikdy nezapomenu. To přísahám <3

Mám o tom v plánu napsat i příběh :3 :D )prostě magor( :D závorky naopak ale opravovat to nebudu :D aspoň je vidět, jak mimo z toho jsem :D 

Už dost keců, já se omlouvám, ale musela jsem to ze sebe dostat, tak snad se tu nějaká fanynka našeho Šéfise najde :D :3

Enjoy this chapter!

Lucc<3



Harry-

Co ode mě může Malfoy chtít?

Nic jiného od toho rozhovoru s ním nemám v hlavě.

Hermiona na mě divně kouká..

...............

Za pár minut padne osmá hodina a já pořád nervozně s mírným podezřením chodím po společence sem a tam.

Co po mě může Malfoy chtít?

"Pokud tam nepůjdeš, tak se to nedozvíš" ozve se mi hlásek v hlavě a tím je rozhodnuto.

Zhluboka se nadechnu silně stisknu hůlku a rychlostí blesku zamířím na Astronomickou věž.


.....................

Pět minut po osmé a Draco konečně uslyší kroky na schodišti.

Nervozně si promne ruce a otočí se zády k Harrymu, který mezitím dorazil nahoru.

,,Tak jsi dorazil" řeknu a stále stojím zády.

,,Málem tomu tak nebylo" odpoví Harry.

Škoda že jsi přišel. Proběhne Dracovi hlavou.

Netušil, že bude nervozní ještě víc, než na chodbě, když mu říkal o srazu.

,,Tak co jsi chtěl?" Jde ihned k věci Harry.

,,Jak víš, tak si měl každý někoho vybrat." začne pomalu Draco.

Tak to je přece jasné. Však seděli spolu v učebně, když jim to Mcgonagalka říkala. Proběhne Harrymu ironicky hlavou.

,,A jak už většina měla chvíli poté dívky na kousku pergamenu, tak i já." pomalu pokračuje.

Jak by taky ne. Harry viděl, jak si Malfoy spokojeně uklízí lísteček do kapsy.

Nikdy neuvažoval nad tím, koho si vybral zrovna on.

Harry se posadí na zem a opře se zády o zeď.

Tohle vypadá na delší dobu.

,,A?" Řekne Harry a tím donutí Draca pokračovat v tom, co začal.

Draco si povzdechl.

,,Víš..já si nevybral nikoho ze Zmijozelu."

Harry mírně vykulí oči, ale ihned to zamaskuje i když Draco  stojí zády.

,,A koho teda?"

,,Já..já si vybral Nebelvírku." svěsí Draco hlavu a Harry se ihned postaví na nohy.

To se mu moc nelíbí.

Možná už tuší, oč tu jde.

Vše totiž dává smysl.

,,Tady má někdo smůlu"

Jak to řekl.

Vysmál se mu, že on si jí vybral dřív, jak on.

,,Je..to..já si vybral..."

,,Hermionu" dořekne Harry a pomalu vstává a v kapse pevně tiskne hůlku.

Nelíbí se mu nic, co teď zaslechl.

,,Proč zrovna jí? Proč ne..Pansy, nebo kohokoli jiného? Co máš v plánu?"

Ani nenechá Draca cokoli říct a už se zvýšeným hlasem pokračuje.

,,Však proč zrovna ona? Proč  zrovna jí? Nalákat a pak jí zlomit srdce? To ty rád, viď?

 Prolezlej Zmijozelem až to není hezký." Plivne mu Harry pod nohy.

,,Ta holka už je do tebe veliký blázen." Vykřikne a chystá se k odchodu, ale ani neudělá jeden krok a ...

,,Ale já do ní taky!" Harry na místě zamrzne a nevěřícně se otočí na Draca.

,,Cože jsi to řekl?" zeptá se.

"Že jsem do ní taky blázen! Už asi dva roky, ale kdo by co chtěl mít se Zmijozelákem?"

"Hlavně mi šlo o to, aby se o tom nikdo nedozvěděl. Malfoy, aby se zamiloval do dívky mudlovského původu, není možné prostě.

Harry,který si právě myslel, že se Draco naprosto pomátl, teď nemá slov.

On jí nenazval mudlovskou šmejdkou, ale ,Dívkou mudlovského původu,

Zatřese hlavou.

,,Ty to myslíš vážně Malfoyi?,, zeptá se Harry už zcela klidným hlasem a pomalým krokem míří k němu.

,,Copak si myslíš, že kdyby to byla sranda zavolal bych tebe?"

,,Asi těžko. Řekl bych to Blaisovi a celému Zmijozelu a ti by si z Hermiony dělali ještě větší srandu.

,,Já to myslím vážně Pottere" A v ten moment mu Harry uvěří a povzdechne si.

,,Co myslíš, jak asi zareaguje, až zjistí, kdo je její Valentýn?" povzdechne si.

,,Neříkám, že bude reagovat nejlépe, ale dal jsem jí spousty nápověd, tak snad jí to dojde dříve, než se jí budu muset ukázat."

,,Jinak to nedopadne dobře.,, Povzdechne si Draco.

.........................................................

Poslední otázka: Chcete, aby už Hermiona přicházela na indicie, které jí Draco dal?




Who is my Valentine? Dramione Kde žijí příběhy. Začni objevovat