3. Obálka

7.3K 424 18
                                    

Nastalo pondělí, tudíž den, na který většina dívek z Bradavic čekala.

Dneska měli děvčatům dorazit jejich první Valentýnky.

Jedné po druhé postupně přilétali sovy se vzkazama, básničkama, milostnýma přáníčkama, ale pouze k jedné stále nic nedorazilo.

K Hermioně.

Zklamaně sledovala ostatní, jak se šťastně usmívají a vzájemně si ukazují, co jim přišlo.

Co si myslela? Že si jí někdo vybral, kvůli tomu, že ho zaujala? 

Ne..určitě to byl vtip.

Někdo si z ní chtěl vystřelit.

Po skončení vyučování jsem utekla do ložnice.

Přemohl mě pláč plný zklamání, který mě nakonec vyčerpal, až jsem usnula.

Vzbudilo mě až lehké ťukání na sklo.

Promnu si oči a šouravým krokem mířím k oknu, kde stojí nádherná sova pálená.

Překvapeně se rozhlédnu po ložnici, ale nikdo tu není, jsem tu jenom já.

Otevřu okno a v momentě už mi sedí na nočním stolku a vedle ní je..obálka? 

Pomalu si jí vezmu a roztřeseně otevřu.

Otáčím s pergamenem sem a tam, ale nikde nic není.

Smutně si lehnu, zavřu oči a přes oči se mi pomalinku line zelená záře.

Zprudka vydechnu, posadím se a sleduju, jak se na pergamenu line jedno slovo za druhým.

"Napiš mi co chceš. Jeden pergamen máš ty a druhý mám já.,,

"Kdo jsi? Kdo jsi a proč sis mě vybral?,, Napíšu nervozně na pergamen a sleduju, jak slova z pergamenu postupně mizí.

"Nemůžu ti říci, kdo jsem. A proč zrovan tebe? Je to snadné. Zamiloval jsem se do tebe.,,

Překvapením se mi zastavil dech.

"Ty jsi v moje, ale já tvůj nebudu nikdy. Už tak jsem ti nadělal problémů dost. Dobrou noc.,,

V tichosti čtu poslední slova.

Problémů? Jakých problémů? 

"Kdo sakra jsi?,, vydechnu.

Draco:

Zítra je den, kdy mám poslat první Valentýnku.

Co tam mám napsat?

Že jsem se zamiloval do mudlovské šmejdky? 

Já..Draco Malfoy, jsem se zamiloval do dívky s krví, kterou náš rod odsuzuje.

A pak mě to napadlo.

Začaroval jsem pergamen, dal ho do obálky a vlastnoručně jí ovázal.

Zítra večer jí to pošlu.

"Už mi konečně řekneš koho sis vybral Draco?,, vběhne do pokoje Blaise a padne na postel vedle mě.

Nenápadně schovám nadepsanou obálku.

"Slibuju Blaise, že až se to rozhodnu říct koho jsem si vybral, tak ty budeš první kdo to bude vědět.,, Řeknu.

"Je aspoň ze Zmijozelu?,, Zeptá se zvědavě. " Aspoň na tohle mi odpověz. Snad jsme nejlepší kamarádi, ne?,, 

"Není, stačí?,, odseknu mu .

"Mrzimor?,, "Ne,,

"Havraspár?,, "Blaisi nech toho!,, 

"Takže Nebelvír.,, usměje se.

"Sklapni už!,, Zakřičím.

Nesmí se to dozvědět. Nikdo se to nesmí se to dozvědět.

Ahojte! Tak jsem se rozhodla, že vám sem hodím kapitolku, než půjdu do práce :)

Omlouvám se za všechny chyby, nestíhám to po sobě kontrolovat, protože pospíchám.

Moc doufám, že jste si tuto kapitolku užili i když mi přijde taková divná :D 

Jako většina kapitol které jsem kdy napsala :D 

Už dost keců. Hurá do práce :D 

Lucc<3 

PS: Zítra by mohlo vyjít Drarry a jedna kapitolka tady :3

Who is my Valentine? Dramione Kde žijí příběhy. Začni objevovat