Takže po necelém století se opět hlásím s již dlouho očekáváným askem! Děkuju moc všem za otázky, udělalo mi to obrovskou radost:3
Jsem ráda, že se ozvali i ti, kteří normálně nekometují můj příběh<3 Takže tímto děkuji a hurá do toho!
Ron:
Nezapomněl sis vzít ta antidepresiva,že ne?
Ježiš děkuju moc za připomenutí! ...Moment..jak to, že o nich víš!?
Harry-
Nevzal jsi Ronovi antidepresiv, ani nic podobného, že ne? A proč to přeješ Mie a Dracovi?
Už mu je neberu, protože, když jsem mu je vzal naposledy, tak ...no nikdy nezapomenu na to, jak Mcgonagalce hořely vlasy..
Sám vím, jaké to je být s někým s kým by vám to vaši přátelé nepřáli..Až se Ron dozví, že já a Ginny...radši na to nebudu myslet.
Draco-
Ty jsi měl rád Miu už od..Kdy se ti vlastně začala líbit? Jestliže se ti nelíbila ještě před tímto ročníkem, co se změnilo? A víš, že jsi boží a naprosto tě žeru?
Ohh, děkuji.<3 Ty jsi taky k nakousnutí. Nemít Miu, tak věř, že by jsi byla hned po ní.3
Kdy? Sám ani nevím. V hlavě jsem měl jenom to, abych měl kolem sebe respekt a ignoroval to, že Mia je nádherná slečna. Líbí se mi, jak byla a je i přes mé narážky, nadávky stále svá..Nemluvě o jejím dokonalém úsměvu.
Mia-
Jak se máš?
Děkuji za optání, mám se báječně, jenom jsem unavena.:D
Autorka-
Nebudu se tě ptát na to, kde jsi přišla na Dramione, ale chci se zeptat, jak jsi přišla na to s tím Valentýnem a s těmi pergameny?
No.. Jak se blížil Valentýn a já opět forevermeloun, tak mě napado, že by aspoň Mia mohla být štastná. A ty pergameny? Hele to sama nevím :D
Ron-
Kdo je tvá Valentýnka?
To bych taky rád věděl, protože mě to psal Harry, jelikož já jsem byl už zoufalý.
Harry-
Kdo je tvá Valentýnka?
Jedna nádherná Zrzavá dívka, která je shodou okolností i sestra mého nejlepšího kamaráda.
Autorka-
Jak tě napadlo, začít psát tuto knihu?
Hele..Dramione..to je moje:3 :D A takhle mi do hlavy vlezl blížící se Valentýn a já opět sama..Tak jsem začala psát :)
Hermiona-
Netušíš, kdo je tvůj tajný ctitel?
Hele podezření jsem měla, ale od té doby, co jsem s Dracem, tak jsem bez nápadů a nevím..vážně netuším, kdo by to mohl být.
Draco-
Co sis v duchu myslel, když Hermiona řekla, že má ráda někoho jiného? Zpanikařil jsi?
Jestli jsem zpanikařil, Slabé slovo. V ten moment už jsem v hlavě volal první pomoc, aby mě začali oživovat. Ale potom, jsem byl ten nejšťastnější.
Harry-
Co si myslíš o vztahu Hermiony a Draca? Myslíš, že se s Drace, spřátelíte?
ČTEŠ
Who is my Valentine? Dramione
Fanfic"Kdo jsi? Kdo jsi a proč sis vybral zrovna mě?" napíše nervózně na papír a sleduje, jak slova z pergamenu postupně mizí. "Nemůžu ti říci kdo jsem. A proč zrovna tebe? Zamiloval jsem se do tebe, proto." Na pergamenu se objevila tato slova a Hermiona...