Kapitola 1.

7.9K 458 13
                                    


 "Hermino! Tebe už si někdo vybral!,,

......................................................................

"Tady má někdo smůlu,, ozve se za náma posměšně.

Otočíme se a sledujeme, jak si Malfoy spokojeně uklízí lísteček 

do náprsní kapsy.

"Taky ti tvá vyvolená zmizela přímo před očima Pottere?,,


Mezitím, co se slovně napadali, jsem začala přemýšlet.

Někdo si mě vybral.

Někdo o mě..O Hermionu Grangerovou jeví zájem.

Otočím se k nim zády a šťastně se usměju.

Po zbytek hodiny jsem nedávala vůbec pozor a stále přemýšlela, kdo by to mohl být.

Harry a Malfoy si už zařídili trest u Mcgonagalové, že se při její hodině málem poprali.

...............................

"Ale já to stále nechápu Hermiono! Ty jsi mi zmizela! Koho si teď vyberu?,, křičí skoro přes celou chodbu zoufalý Ron.

"Sakra Ronalde, nemusí to vědět všichni!,, syknu, ale pozdě.

Před nás se postavila Pansy a za ní stál Draco a ostatní slepičky ze Zmijozelu.

Kluci se posunuli kousek dozadu a s rukama v kapsách pozorně sledovali o co jí jde.

"Pche..kdo by si vybral takovou...,,procházela kolem mě dokola.

"Takovou ušmudlanou mudlovskou šmejdku jako jsi ty?!" ozvala se posměšně.

Sakra Rone to jsi zvoral proběhne mi hlavou a sleduju, jak se mi smějou.

Ale jedna osoba tam stála a nesmála se.

Malfoy.

Už od pohledu vidím, že Pansy nemusí, ale proč se nesměje, když se smějou mě?

To mi nejde do hlavy.

"Ale mám nápad, aby tvůj uchazeč nelitoval toho, že si tě vybral. Co takhle zvětšit uši? Nebo ..změna barvy by ti taky neuškodila.,, vysmívá se dál Pansy.

V moment co stála zády ke mě se napřáhla s hůlkou,ale já byla rychlá a poslala to zaklínadlo proti ní.

To co se stalo bylo neskutečné.

Pansy se s jekotem začala změnšovat, dokud vedle mě nestála Pansy jako metrová slizká, nechutná ropucha a my se ve vteřině začali strašně moc smát.

"Copak se tady dějě?,, přeruší náš smích profesor Snape.

"Ale pan Potter, pan Weasley..A..Ále slečna Grangerová. Můžete mi laskavě vysvětlit, co se tady děje?,,zeptá se a mě se udělá zle.

Teď jsem si pěkně zavařila.

Nic neříkám, pouze skloním hlavu.

"Nemáte slov slečno? Myslím, že padesát bodů co uberu Nebelvíru vás dostatečně poučí.,, Ušklíbne se.

"A v osm nastoupíte na školní trest. Budete leštit poháry v pamětní Síni.,, Posměšně se ušklíbne a jediným pohybem hůlky vrátí Pansy do původního stavu.

Když jsem se otočila k odchodu můj pohled se střetl s tím Malfoyovým.

Nesmál se, jeho pohled byl spíš..lítostivý?..Ne sakra Hermiono, je to Malfoy!

zatřesu hlavou a odeberu se s klukama do společenské místnosti.

...................................

,,Kluci, držte mi palce.,, Řeknu nervozně a pomalým krokem mířím do pamětní Síně.

Harrymu začíná trest až o půl deváté.

Celé odpoledne jsem nemluvila o ničem jiném, než o tom trestu.

Jak jsem si mohla tak zavařit? Povzdechnu si.

Aspoň si v Síni vyčistím hlavu, když tam budu sama.

Ale to byla na velkém omylu. 



Tak..další kapitola je na světě, omlouvám se za to, jak divně je napsaná, mám hroznoou migrénu, ale já to musela napsat! ,:D

Doufám, že se vám tato kapitola líbí.

Lucc<3

Who is my Valentine? Dramione Kde žijí příběhy. Začni objevovat