Hermiona-
Potichu otevřu dveře a zabraná do myšlenek se posadím do měkkého koberce, který se zde na mé přání zjevil.
'Dnes by mi ani nevadilo, kdyby nepřišel.' proběhne mi hlavou.
,,Ahoj" ozve se potichu neznámý a já sebou prudce trhnu, jak jsem se lekla.
,,Jsi v pořádku?" zeptá se a vtiskne mě do objetí.
'Zajímalo by mě, jak objímá Draco' proběhne mi hlavou a usměju se.
'Sakra na co to myslíš? Ten tak s tebou něco bude mít' odfrknu si ale neznámému to neunikne.
,,Stalo se něco?" zeptá se pobaveně.
.........
Celou noc jsme si povídali, ale mě u to nebylo tak ..nevím..už mě moc neláká poznat, kdo to je.
Draco-
Celou noc jsme si povídali, smáli se, ale přišlo mi, jako kdyby nad něčím přemýšlela.
Už byl čas na to, aby jsme šli přichystat se na školu.
Hermiona vstala, objala mě a s tichým 'ahoj' odešla.
'Co se to s ní děje?'
Hermiona-
,,Slečno Grangerová!" vykřikne Snape v moment, co mi padne hlava na okraj kotlíku a Zmijozelská kolej vybuchne smíchy.
,,Copak jste v noci vyváděla, že mi teď spíte v hodinách?" zeptá se Snape s úšklebkem.
'Do toho ti nic není ty mastná hlavo' proběhne mi hlavou a Snape se na mě znechuceně podívá.
,,Odebírám Nebelvíru 40 bodů za vaší nepozornost a drzost." odfrkne si a posadí se zpátky ke katedře.
.......
'Za týden se dozvím kdo je můj Valentýn. A potom už žádné noční schůzky s tím neznámým.'
Kdybych aspoň věděla kdo to jenom je...
,, Jsi asi hodně unavená, co?" Přijde mi zpráva a já se rozhlédnu po Síni.
Právě je oběd a já u jídla opětovně usínám.
,,Nic, co nespraví spánek po zbytek dne." odpovím, v rychlosti do sebe nacpu jídlo a ihned zamířím do ložnice pořádně se prospat.
(To by prospělo i mě :D a ne v pět ráno psát další kapitolu 😂)
'Snape se do tebe nehezky pustil' napíše v moment, co ulehám ke spánku.
Byl tam.
Ale kdo to je? ....
Omlouvám se, e je tak krátká, snad se líbí:)
Lucc💙
ČTEŠ
Who is my Valentine? Dramione
Fanfiction"Kdo jsi? Kdo jsi a proč sis vybral zrovna mě?" napíše nervózně na papír a sleduje, jak slova z pergamenu postupně mizí. "Nemůžu ti říci kdo jsem. A proč zrovna tebe? Zamiloval jsem se do tebe, proto." Na pergamenu se objevila tato slova a Hermiona...