22. Vyzrazeni?

5.4K 336 84
                                    


Draco-

To, co se událo jsem stěží vnímal.

Pohlédl jsem před sebe a nemohl jsem uvěřit vlastním očím.

Je snad ještě krásnější.

Pomalinku si jí prohlížím, vnímám každičký detail jejího obličeje, jejích rtů, křivky jejího těla, její rovné sezení...

Pokleknu na zem a jednu její ruku si vezmu do těch svých.

,,Herm, ty moje sluníčko, ty můj poklade." Řeknu zasněným hlasem a zlehka jí políbím na hřbet ruky.

,,Draco! Ty blázínku, co vyvádíš?" Zeptá se a ustaraně se na mě podívá.

,,Blázínek? To jsem byl, protože jsem neměl odvahu na to, ti říci, co k tobě cítím Hermionko moje."

Ti, co si ještě nevzali lektvar je začali společně s profesorem bedlivě pozorovat.

,,A copak ke mě cítíš?"

,,To, co nikdy k žádné jiné, lásko. Já měl strach, že by jsi mě odmítla, ale to tvé miluji tě mi zvedlo odvahu ti něco říci. Hermionko moje, taky tě moc Miluji a omlouvám se, že jsem byl takový srab a neřekl ti to dříve. Bál jsem se, že mě odmítneš. Která dívka by totiž měla zájem o někoho, jako jsem já?" Smutně jsem sklopil hlavu.

,,Ach..Draco" vydechne s úsměvem a chytne mě za bradu. ,,Tebe by odmítl jenom blázen. Myslím, že nemálo dívek touží po tvé lásce. To ti dnešní noc nic neřekla? Nedělala jsem to jen tak, bylo to z čisté lásky k tobě. Jsem šťastná, že tě mám." Pomalinku jsme se k sobě přibližovali, dokud jsme naše rty nespojili v procítěný polibek.

,,Vypijte to" ozvalo se kousek od nás a v ten moment mi došlo, že tu nejsme sami.

A nejen mě, ale i Herm.

Polovina učebny nás s otevřenými ústy pozorovala a nevěděl, zda tomu věřit, nebo ne.

Vypili jsme to a já se posadil zpět na místo, stále držíc Hermioninu ruku.

..

,,Ehm..tak..Právě jsme viděli, jak působí a funguje lektvar lásky. Může se stát, že člověk při nich hovoří pravdu, pokud je do dané osoby doopravdy zamilovaný, pokud ne, tak jde pouze o poblouznění.

,,A oni? Oni říkali pravdu?" Ozval se Ron a Pansy zároveň.

Snape se na nás podíval a chvíli nás pozoroval. Oběma nám došlo, že nás prokoukl...

,,Ne. Jejich lektvary byli velice silné, aspoň ten, který vytvořil pan Malfoy, takže reakce slečny Grangerové byli až příliš smyšlené.

Kdyby říkali pravdu, zastavím to dříve." Odpověděl a já se snažil si vzpomenout, co jsme vlastně říkali.

.......

,,Být tebou kámo, tak se teď mám na pozoru. Teď tě bude nemálo lidí hlídat, kam a s kým chodíš" uchechtne se Blaise a společně zamíříme do společenky.

,,Tak je načase, aby se ozval Tajemný Draco" usměju se a jdu do ložnice pro pergamen.



Kratší, ale i tak doufám, že se vám tato kapitolka bude líbit. Zítra by měla vyjít další:)

A děkuju vám moc za 5K!❤ jste neuvěřitelní!💚

Lucc<3

Who is my Valentine? Dramione Kde žijí příběhy. Začni objevovat