Kecy předem:
Dneska vyjde pouze tato kapitola, jelikož za chvíli opakují Pottera a já ho prostě znovu musím vidět! <3 :D
A ano zmotala jsem čísla kapitol ,:D
Užijte si kapitolku:)
Lucc<3
Celý den byl pro Hermionu jako sen. Kéž by věděla kdo to je.Jediné co o něm ví je, že má nádherné šedomodré oči, které jí neskutečně okouzlily. Stále se jí přehrával v hlavě ten okamžik, kdy jí políbil.
Hermiona:
"Ach..,, spokojeně vydechnu."Herm?,, zastaví mě Harry cestou do Velké Síně na oběd."Ano?,, odpovím mu stále s tím zasněným výrazem."Kam jsi to v noci šla?,,"Ále..to ti časem povím.,, odpovím zasněně.
"Víš..mě můžeš říci cokoli, to víš.,, řekne starostlivě."Ano, ano....když on má tak nádherné rty, je tak pozorný...,, vydechnu a Harry na místě ztuhne."Kdo?,, zeptá se."No..On..můj Valentýn.,,"Takže ty už víš kdo to je?,,zeptá se překvapeně."Ne.,, odpovím zklamaně."Tak jak můžeš vědět, jaké má rty?,, pobaveně namítne..........."Ahaa...tak teď je mi to jasné.,, Řekne v moment, co jsem mu všechno řekla.
"Hodně by mě zajímalo kdo to je.,, zamyslí se Harry."Tak to nejsi jediný.,, povzdechnu si
Draco:
Já.Jí.Políbil. Políbil jsem dívku svých snů.Musím se někomu svěřit.Ale komu?...Jediný, kdo mě napadl je Blaise.Asi je načase vyjít s pravdou ven.
Nebo...Vše vysvětlit Potterovi.
Bude to...Asi to určitě zní divně, ale on je asi jediný, kdo by mě v tomhle pochopil.
Zašklebím se.
Za zkoušku nic nedám.
V moment, co si všimnu, jak Potter a Hermiona vychází z Velké Síně, se za nimi rozejdu a...
"Hej Pottere! Můžeš na chvilku?,,
Hned jsem tu,, slyším jak zašeptal Hermioně a šel za mnou.
Byl to opravdu dobrý nápad?
Říci své největší tajemství zrovna jemu?
Povzdechnu si. Už to nemůžu vrátit zpět.
...............
"Co je Malfoyi?,, zeptá se mě zhnuseně.
"Nic, jenom buď v osm na Astronomické věži.,, řeknu bez jakéhokoli výrazu a nevšímám si jeho vyjeveného výrazu.
"A sám.,, dořeknu.
"Co na mě plánuješ?,, zeptá se podezřívavě.
"Potřebuji ti pouze něco říct. Tak tam buď prosím, jo?,,
"Uvidím.,, Řekne s přimhouřenýma očima.
Už teď vím, že to nebyl dobrý nápad...
Jinak se moc omlouvám, že je takhle krátká, takže dneska vyjde večer kolem osmé ještě jedna.
Lucc<3
ČTEŠ
Who is my Valentine? Dramione
Fanfiction"Kdo jsi? Kdo jsi a proč sis vybral zrovna mě?" napíše nervózně na papír a sleduje, jak slova z pergamenu postupně mizí. "Nemůžu ti říci kdo jsem. A proč zrovna tebe? Zamiloval jsem se do tebe, proto." Na pergamenu se objevila tato slova a Hermiona...