Enjoy!❤
Lucc<3
Hermiona-
Zahloubaná do myšlenek jsem přestala vnímat cestu, dokud jsem do někoho nenarazila.
......
,,Promiň" vyhrknu, ani se nepodívám, kdo to je a začnu zbrkle sbírat knihy, které mi vypadly z rukou.
,,Počkej, pomůžu ti" řekne ten neznámý a já překvapením ztuhnu.
Ne, ne, ne...Není to..
,,Malfoyi?" řeknu překvapeně, kdy zvednu hlavu.
,,Byla to moje chyba, promiň." zašeptá, podá mi knihy a odejde.
,,V pohodě" celá zaskočená tam asi minutu stojím a poté zamířím do knihovny.
Pozdravím paní Pinceovou a ihned zamířím na moje oblíbené místečko v zadním rohu.
Ale..
Draco-
Vběhnu do knihovny, vezmu nejbližší knihu, a sednu si na místo, kde mám výhled na celou knihovnu.
Po chvíli se otevřou dveře a vidím, jak Hermiona jde mým směrem.
Ihned se schovám za knihu.
A Hermiona? Ta se posadila ihned vedle mě.
Ví o mě? Kdo ví.
Potichu si odkašlu, podívám se na ní.
,,Co to čteš?"
,,Detailní dějiny Bradavické školy" odpoví a odloží si knihu do klína.
,,A ty?" podívá se na knihu a začne se neovladatelně smát.
,,Malfoyi! Vážně?" říká mezi smíchem.
Nechápavě se podívám na ní a pak na knihu.
,,Jak okouzlit čaroděje na první pohled." Čtu a cítím, jak nabírám rudou barvu.
Hermiona-
Malfoy..nejdřív mi sesbírá knihy a potom se objeví v knihovně?
To jsem se objevila v nějakém špatném, hodně špatném snu, ne?
,,A co vůbec děláš v knihovně?" odvážím se ho zeptat, ale ihned toho zalituju.
Je to Malfoy, proč by se se mnou měl bavit?
Ale k mému překvapení..
,,Je tu klid. Tady mě nikdo hledat nebude." odpoví a podívá se na mě.
Nervózně polknu. Ty jeho oči jsou hypnotizující.
,,Je to kvůli tomu, co se stalo ráno?" zeptám se potichu a nepřestávám hypnotizovat jeho pohled.
Mírně se nakloní blíž ke mě.
,,Ano..už mě to štve. Je to moje věc, s kým se stýkám, nebo ne."
,,Chápu, taky jsem tady kvůli tomu, že je tady klid. A kvůli podobnému problému co máš teď ty." zasměju se nervózně.
Překvapeně se na mě podívá.
,,Jak to myslíš?"
,,Poslední noci netrávím v ložnici a..všichni si myslí, že..že se scházím s tebou." Tentokrát rudnu já.
,,Se mnou?" začne se smát, ale na jeho výrazu je něco divného, co jsem ihned vymazala z hlavy.
,,Jo, jak milé od nich" uchechtnu se.
,,To ano" odpoví.
,,Jinak..ehm..těší mě, moje jméno je Draco" Řekne a mě se zasekne vzduch v plicích.
,,Hermiona, ahoj" řeknu, stále překvapená a podám si s ním ruku.
Celé odpoledne jsme prokecali a vypadá to, že jsem si našla nového kamaráda. Draca Malfoye.
ČTEŠ
Who is my Valentine? Dramione
Fanfiction"Kdo jsi? Kdo jsi a proč sis vybral zrovna mě?" napíše nervózně na papír a sleduje, jak slova z pergamenu postupně mizí. "Nemůžu ti říci kdo jsem. A proč zrovna tebe? Zamiloval jsem se do tebe, proto." Na pergamenu se objevila tato slova a Hermiona...