Chapter /18/ Sleepover

7.3K 765 152
                                    

Aaron's P.O.V

Η ώρα είναι οχτώ..Βγαίνω έξω από το σπίτι και αρχίζω το δρόμο μου για το μπουντρούμι-σχολειο, όταν ξαφνικά βλέπω ένα σπάνιο είδος ζώου να περπατάει στο δρόμο..

Εγώ: "Από πότε τα χταπόδια κυκλοφορούν στη στεριά?"

Harley: "Από τότε οι στρουθοκάμηλοι πάνε σχολείο!"

Τττταπα!

Πάει να περάσει από δίπλα μου και, κατά τύχη, βρίσκεται φαρδιά πλατιά στο έδαφος..

Εγώ: "Ωχ..Χτύπησες?" Ειρωνεύομαι και στέκομαι από πάνω της..

Harley: "Άι στο διάολο πια!" Απαντάει και κρατάει το γόνατό της..Σκύβω προς το μέρος της..

Εγώ: "Ρε συ κι αν είναι σοβαρό? Ξέρω ένα νοσοκομείο ειδικά για ζώα της θάλασσας.." Συνεχίζω την ειρωνεία και λαμβάνω ένα χαστούκι..

Harley: "Μαλάκα!"

Πάει να σηκωθεί, αλλά τη σπρώχνω ξανά κάτω..

Εγώ: "Δε θα μου λες εμένα καταλάθος, ενώ το ήθελες!"

Harley: "Εε?"

Εγώ: "Το ανίξερο δε σου πάει!"

Harley: "Εσένα, τέλος πάντων, γιατί σε καίει τόσο πολύ?"

Εγώ: "Γιατί..Γιατί δε μ'αρέσει να με δουλεύουν μπροστά στα μούτρα μου!"

Harley: "Άσε μας ρε! Σε λίγο θα μου πεις ότι θες να στο ξανακάνω!" Σηκώνεται να φύγει, αλλά τη σπρώχνω πάλι κάτω..

Εγώ: "Είσαι μια μαλακισμένη!" Φωνάζω και το βλέμμα της σκοτεινιάζει..

Σηκώνεται και με κλωτσάει στην κοιλιά..

Harley: "Σ'άρεσε ρε χοχλιέ?"

Εγώ: "Ιγκουάνα!" Την πιάνω απ' το λαιμό και τη σφίγγω..

Harley: "Ρε μ-μαλ-άκα.."

Εγώ: "Τι είπες? Δεν άκουσα?" Τη σφίγγω περισσότερο και ξαφνικά βλέπω τα μάτια της να κλείνουν.."Harley! Λυποθύμησες? Ξύπνα γαμώ το θ' αργήσουμε! Άνοιξε τα μάτια σου, θα με εκτελέσει η αδερφή μου! Harley!"

Bąd Ťrøuble Donde viven las historias. Descúbrelo ahora