Chapter /41/ Με Γουστάρει..Αδυσώπητα!

6.3K 739 372
                                    

Aaron's P.O.V

Εγώ, που είμαι κατά κόσμον γνωστός ως η προσωποποίηση της φιλοζωίας, κάθομαι αυτή τη στιγμή δίπλα από ένα σπάνιο είδος φώκιας..Είναι και υπό εξαφάνιση, γι' αυτό είπα ν' αφήσω στην άκρη το σκληρό μου εαυτό και να πιάσω τον λίγο πιο λάιτ βρε παιδί μου..

Έλα όμως που η Harley, ακόμα και με 39 πυρετό, βρίσκει την όρεξη και τη δύναμη να πετάει μαλακίες!

Harley: "Οι χελώνες γεννάνε δίδυμα!" Τι έλεγα?

Εγώ: "Σωωπα..Πολύ θα ήθελα να μάθω από που το ξέρεις.."

Harley: "Ρε, είδα όνειρο! Μια χελώνα έτσι μεγάλη, τσουπωτή να γεννάει δίδυμα!"

Εγώ: "Ααα, και πώς γίνεται η χελώνα να γεννήσει δίδυμα, αφού γεννάει αυγά?"

Harley: "Εεε.."

Εγώ: "Ήταν κολλημένα μεταξύ τους?!"

Harley: "Ναι, με ούχου!"

Εγώ: "Συνέχισε, γιατί έχει ενδιαφέρον.." Λέω κοιτάζοντας ειρωνικά τα γυαλιστερά, απ' τον πυρετό, μάτια της..

Harley: "Εε, μετά που γέννησε, κάτι άλλες χελώνες-"

Εγώ: "Έτσι μεγάλες, τσουπωτές.."

Harley: "Ν..Ναι, πήγαν κοντά της.."

Εγώ: "Ωχ, αγριεύει το πράμα..Για συνέχισε, επειδή με βλέπω να σκάω απ' την αγωνία!"

Harley: "Εε, και για να τη συγχαρούν τώρα για τη γέννα, εκτόξευσαν κομφετί απ' τον κώλο τους..Να δεις την άμμο, ένα κομφετί έγινε!"

Ξεφουρνίζει τόσο άνετα, χωρίς να τη νοιάζει αν τα τινάξω από βομβαρδισμούς μαλακίας που με χτυπάνε αλύπητα!

Χτυπάω ηχηρά με το χέρι μου το μέτωπό μου και την αγριοκοιτάζω..

Εγώ: "Harley..Οι χελώνες..Κάνουν..ΑΥΓΆ! ΞΈΡΕΙΣ ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΥΓΆ?!"

Harley: "Ναι, κάτι οβάλ άσπρα κι από μέσα.." Σταματάει, διότι το βλέμμα μου της λέει ότι θα την σκοτώσει..

Bąd Ťrøuble Donde viven las historias. Descúbrelo ahora