Aaron's P.O.V
Ιδρώνω όπως δεν έχω ιδρώσει ποτέ στην ζωή μου και νιώθω να καίγομαι, ακούγοντας τα βογγητά της στο αυτί μου καθώς μπαίνω μέσα της..
Harley: "Μωρό μου.." Με κρατάει τόσο σφιχτά λες και ο φόβος του να με χάσει την έχει πιάσει απ' τον λαιμό και την απειλεί ότι αργά ή γρήγορα αυτό για το οποίο τρέμει, θα συμβεί.. "Γιατί με βασανίζεις, Aaron?"
Εγώ: "Θέλω να νιώσω κάθε κύτταρό σου.." Της απαντώ, μπλέκοντας το χέρι μου στο χάος των μαλλιών της..
Harley: "Θα μπορούσες να επιταχύνεις λίγο.."
Εγώ: "Μη μου λες τι να κάνω." Της τραβάω μια τούφα..
Harley: "Γαμώτο, αν δεν πας πιο γρήγορα-"
Εγώ: "Τι?" Ρωτάω επιβραδύνοντας..
Harley: "Γαμήσου.." Γρυλίζει και ξαφνικά δαγκώνει δυνατά τον ώμο μου..
Εγώ: "Τι κάνεις, γαμώτο?"
Harley: "Σε αναγκάζω να πραγματοποιήσεις την επιθυμία μου.."
Βγαίνω από μέσα της και της χαμογελάω ειρωνικά..
Εγώ: "Δεν το νομίζω.."
Harley: "Τι..Τι κάνεις.." Με κοιτάει σαν χαμένη από την έλλειψη επαφής, λες και είμαι ο λόγος ύπαρξης της..
Εγώ: "Τιμωρία.."
Harley: "Παλιομαλάκα!"
Με σπρώχνει από πάνω της και σηκώνεται απ' το κρεβάτι..
Εγώ: "Πού-" Πρώτου προλάβω να ολοκληρώσω ανεβαίνει πάνω μου απροειδοποίητα και με βυθίζει ξανά μέσα της, δαγκώνοντας τα, ερεθισμένα απ' τα φιλιά μου, χείλια της και κοιτάζοντάς με προκλητικά..
Harley: "Αφού ξέρεις πόσο σε πεθύμησα, γιατί με παιδεύεις?" Κουνιέται γρήγορα πάνω μου, λες και δεν υπήρξε ποτέ πρώτος γύρος.."Γιατί σου αρέσει τόσο να με κάνεις να σε νοσταλγώ..Ενώ γνωρίζεις ότι ο αστείρευτος πόθος που κατοικεί μέσα μου για σένα, μπορεί να με καταστρέψει?" Λέει στον πιο αισθησιακό τόνο που έχω ακούσει ποτέ, κάνοντας κάποιες παύσεις για να ανασάνει, ενώ ταυτόχρονα με κοιτάει στα μάτια κι εγώ καταβάλλω τεράστια προσπάθεια να μην τελειώσω μέσα της..
ESTÁS LEYENDO
Bąd Ťrøuble
Novela JuvenilAaron: "Τι έγινε κορίτσι? Σε παράτησε ο γκόμενος και κλαίγεσαι?" Εγώ: "Σκάσε Aaron!" Aaron: "Σπάνια με λες με τ' όνομά μου.." Εγώ: "Μπορείς απλά να φύγεις?" Aaron: "Δε θα σου δώσω αυτήν την χαρά.." Είμαστε πλέον τόσο κοντά.. Εγώ: "Τότε θα φύγω ε...