Chapter /59/ Το Πιρούνι

6.3K 706 600
                                    

Brent's P.O.V

Εγώ: "Bella..Bella γλυκό μου κορίτσι, Bella κουκλάρα μου, Bella ομορφιά μου, Bel-"

Bella: "BELLOYNIA!"

Εγώ: "Άκουσέ με καλλονή μου, άκου με Σακίρα μου.." Τι λέω ο άμοιρος? "..Άκου με.."

Bella: "Μα το Θεό Brent αν δε βγάλεις το σκασμό θα πω ενός πολύ καλού φίλου μου να σε πάρει και να σε σηκώσει και είμαι σίγουρη ότι ΘΑ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΘΉΣΕΙΣ ΠΟΛΎ!"

Γκουλπ..

Bella: "Μήπως θες να σου πω το όνομά του ή το έπιασες το υπονοούμενο?"

Εγώ: "Εε..Μάκης? Νίκος? Αναξίμανδρος? Δαίδαλος?"

Bella: "Κοντά πέφτεις.."

Εγώ: "Δημήτρης?"

Bella: "Όχι, αλλά από Δ αρχίζει.." Τη βλέπω να σμίγει τα φρύδια της απ'το θυμό..

Πλησιάζει το χέρι της και γυρίζει το κλειδί..Το αμάξι παίρνει μπρος..

Εγώ: "Χεχε..Δαμιανός? Δομίνικος? Δ-"

Bella: "Διάολος!" Πατάει γκάζι και εκτοξευόμαστε μπροστά..

...

Εγώ: "Bella!"

Silence..

Εγώ: "Bella λέω!"

Nothing..

Εγώ: "BEL-LA!!"

Bella: "Τι-θες?!"

Εγώ: "Που ανέφερες πριν το διάολο.."

Bella: "Ναι τι?" Ρωτάει ατάραχη και στρίβει απότομα μια στροφή πραγματοποιώντας το πιο πετυχημένο drift που έχω δει, με αποτέλεσμα να πετύχω μια υπέροχη σύγκρουση του κακόμοιρου κεφαλιού μου με το τζάμι..

Εγώ: "ΝΑΙ ΑΣΦΑΛΏΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΆΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΗΚΏΣΕΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΊΣΕΙΣ ΝΑ ΤΡΈΧΕΙΣ ΣΑΝ ΤΟΝ USAIN BOLT ΣΕ CAR EDITION!!"

Bella: "Όχουυ πως γίνεται να είσαι τόσο χέστης?"

Εγώ: "ΧΈΣΤΗΣ? ΕΓΏ χέστης?!"

Bella: "Όχι, το μπουλντόγκ απέναντι!" Κοιτάω στιγμιαία από την άλλη μεριά..Με κοιτάει πλάγια.."Μας έχεις ζαλίσει τ'ανύπαρκτα σε όλη τη διαδρομή, απορώ τι σου βρίσκω!" Ξεστομίζει και δευτερόλεπτα μετά καλύπτει το στόμα της με το χέρι της..Την κοιτάω με το μάτι γαρίδα και αμέσως η έκφραση της μαλακώνει..

Bąd Ťrøuble Donde viven las historias. Descúbrelo ahora