Chapter /55/ Chocolate, Chocolate, Chocolate

7.2K 741 518
                                    

Harley's P.O.V

Λέγεται ότι ο μέσος άνθρωπος, όταν βρίσκεται κάτω από το νερό, μπορεί να κρατήσει την αναπνοή του για 2 περίπου λεπτά..Και μάλιστα ένας καλός κυριούλης, που το όνομά του δε μπορεί να το θυμηθεί το μυαλουδάκι μου αυτή τη στιγμή, μπήκε και στο Ρεκόρ Γκίνες..

Εε, αυτό πρέπει να αλλάξει!

ΕΠΕΙΔΉ ΕΓΏ ΈΣΠΑΣΑ ΝΈΟ ΡΕΚΌΡ ΤΌΣΗ ΏΡΑ ΜΕ ΑΥΤΌΝ ΑΠΌ ΠΆΝΩ ΜΟΥ!

Εγώ: "Αχχ..Τ-Τι κ-κάνεις?" Προσπαθώ να σταυρώσω μια σωστή πρόταση, αλλά νομίζω δε βγαίνει..

Aaron: "Αυτό που ήθελα να κάνω από την πρώτη στιγμή που σε είδα.." Απαντάει με τη βραχνή φωνή του και αρχίζω να μουδιάζω εκεί κάτω..

Εγώ: "Δ-Δεν-"

*Ντιν Ντον*

ARE YOU KIDDIN' ME?!

Aaron: "Όχι τώρα ρε!" Σηκώνεται από πάνω μου και πιάνει το κινητό του.."Ναι?"

Εγώ: "Εμμ, τι ακριβώς κάνεις?"

Aaron: "Ναι? Ποιος είναι?" Ρωτάει πιο φωναχτά.."Αυτό πρέπει να χάλασε!" Χτυπάει το κινητό του κι εγώ αμέσως μετά το κεφάλι μου από τις μαλακίες του..

Τώρα είναι μια καλή ευκαιρία..

Εγώ: "Πήγαινε ν' ανοίξεις, να πεις ότι δεν είναι κανείς εδώ και ξαναέλα.."

Aaron: "Μα θέλω να σε φιλάω συνέχεια.."

*Λιώνειλιώνειλιώνειλιώνει*

Εγώ: "Εμμ, π-πήγαινε και θα έχεις όσα φιλιά θες.." Με κοιτάει πονηρά και πάει προς την πόρτα παραπατώντας..

ΤΏΡΑ!

Σηκώνομαι από τον καναπέ και τρέχω στην κουζίνα με ρυθμούς Usain Bolt!

Το αποφάσισα..

Θα κάνω αυτό που μου ζήτησε στο στοίχημα, ακόμα κι αν δεν ισχύει..

...

Bella's P.O.V

Εγώ: "Εμμ, Catherine?"

Catherine: "Μπαρντόν.."

Εγώ: "Δ-Δε νομίζω ότι είναι καλή ιδέα τα ρόλλερς σου.."

Madison: "Είναι δεν είναι καλή ιδέα, θα κάνεις!"

Bąd Ťrøuble Donde viven las historias. Descúbrelo ahora