Chapter /33/ Να Σου Σουφρώσει...

6.6K 736 152
                                    

Aaron's P.O.V

Harley: "ΑΑΑΑ! ΣΚΎΛΕ ΜΑΎΡΕ ΚΙ ΆΚΑΡΔΕ, ΘΑ ΣΕ ΔΙΑΛΎΣΩ ΡΕ ΧΈΣΤΗ!"

Κατεβαίνει τις σκάλες κυνηγώντας το Leo και πετώντας του ό,τι σε βάζο υπάρχει μέσα στο σπίτι..

Leo: "Άκουσέ με!" Λέει και πάει πίσω από την τραπεζαρία..

Harley: "ΌΧΙ! ΒΓΕΣ ΡΕ ΑΠΌ ΚΕΙ! ΒΓΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΣΟΥΒΛΊΣΩ ΌΠΩΣ ΈΚΑΝΑΝ ΣΤΟΝ ΑΘΑΝΆΣΙΟ ΔΙΆΚΟ ΤΟ '21!" Αρχίζει να τον κυνηγάει γύρω από την τραπεζαρία πετώντας του κι άλλα πράγματα..

Ο τρόπος τους με κάνει να σκάσω από τα γέλια, όμως η σουπιά έρχεται στο σαλόνι, πιάνει την πίτσα που έτρωγα και μου την τρίβει στη μούρη..

Εγώ: "Μωρή κλανιά!"

Harley: "Σκάσε πορδή γιατί δε σε συμφέρει! Θα γδάρω εσένα αντί γι' αυτόν!"

Παίρνω ένα πετσετάκι από το τραπεζάκι και σκουπίζομαι, ύστερα σηκώνομαι στο ύψος της..

Εγώ: "Για γδάρε με να σε δούμε!" Την τραβάω από το χέρι με αποτέλεσμα να κολλήσει δυνατά στο σώμα μου..

Harley: "Δεν το θες στ' αλήθεια.." Προσπαθεί ξεκολλήσει, αλλά δεν την αφήνω..

Εγώ: "Δε σε φοβάμαι.." Το βλέμμα της καρφώνει έντονα το δικό μου και δαγκώνει τα χείλια της απ' τα νεύρα που της προκάλεσα..

Harley: "Άσε με!" Προσπαθεί να κουνηθεί, μα μάταια..

Εγώ: "Όχι!"

Harley: "Είπα κάτι!"

Με πιάνει από τη μπλούζα, αλλά αφού δεν την αφήνω αρχίζει να με γρατζουνάει δυνατά από τα μάγουλα ως το λαιμό..

Εγώ: "Μόνο αυτό μπορείς?" Πονάω, αλλά δεν θα της δώσω τη χαρά..

Harley: "Ξεκόλλα, παράτα μεε!" Φωνάζει και κάνει τα πάντα για να την αφήσω.."Πούστη, μαλάκα εε μαλάκα!"

Πόσο σέξυ είναι όταν δαγκώνει τα χείλη της..

Όσο σέξυ είναι ο Aaron J. όταν σηκώνεται!

Aaron J= Aaron Junior= Ακατάλληλο για άνω των 18!

Εγώ: "Σκάσε επιτέλους σκύλα! Άλλοι σκίζονται για σένα κι εσύ νοιάζεσαι για τον καριόλη το Leo!" Αυτό τώρα γιατί το ξεστόμισα?

Bąd Ťrøuble Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang