Chapter /48/ Στη Χαβάη Κι Ακόμα Παραπέρα!

5.9K 717 438
                                    

Madison's P.O.V

Θωμά είσαι σπίτι? Γιατί σε παίρνω και μιλάει..Αν τελικά θα πάμε στη Χαβάη..

Αχ, είπα τη λέξη "Χαβάη"?

Θα μου πείτε: "Ναι..Και?"

Ακούστε..Δεν έχω κάτι με την κοπέλα, ίσα ίσα τη συμπαθώ πολύ και είναι καλή μου φίλη..

Είναι ένα πολύ πολύ ωραίο μέρος για διακοπές με την οικογένεια, τους φίλους, το γκόμενο, ακόμα και τη γιαγιά σου που κοντεύει τα 90 και χάνει λίγα* λαδάκια..

*(627 τόνους ανά ώρα)

Όπως είπα είναι το κατάλληλο μέρος για να τα περάσεις καλά με δικούς σου ανθρώπους..

ΌΧΙ ΜΕ ΔΎΟ ΑΣΒΟΎΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΈΡΟΥΝ ΠΟΥ ΠΆΝΕ, ΌΧΙ ΤΑ ΤΈΣΣΕΡΑ, ΑΛΛΆ ΤΑ ΤΕΤΡΑΚΌΣΙΑ ΑΠΌ ΑΠΑΓΩΓΉ!

Αν είναι ποτέ δυνατόν!

Αναρωτιέστε γιατί ανέφερα τη Χαβάη εε?

Θα σας εξηγήσω όσο πιο ψύχραιμα- ΓΙΑΤΊ ΕΚΕΊ ΚΌΝΤΕΨΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΆΝΕ ΑΝ ΔΕ ΜΑΣ ΓΛΎΤΩΝΕ ΈΝΑΣ ΓΕΡΆΚΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΣΤΟΥΝΆΚΙ ΤΟΥ!

Και λίγα λέω..Στη Χαβάη κι ακόμα παραπέρα!

Πού σκατά μπλέξαμε?

Ααα δεν είπα το καλύτερο:

ΚΟΥΝΈΛΙΑ+ΚΌΚΑ= 'CAUSE EVERYTIME WE TOUCH I GET THIS FEELING AND EVERYTIME WE KISS...

Ωωω ναι! Ακόμα και τα κουνέλια είχαν κάνει σαν τα μούτρα τους..

Δηλαδή ψυχοπαθή..

ΔΗΛΑΔΉ ΜΑΣΤΟΥΡΩΜΈΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΆ!

Τα είχα δει εγώ απ' την αρχή ότι δεν ήταν με τα καλά τους..

Μαφία, δεν έχετε τι να κάνετε και μπλέκετε τα καημένα τα ζώα της φύσης στα ναρκωτικά..

Φτου σας ρε!

Όχι φτου!

Jason: "Φτου!"

Εγώ: "Ααα συμφωνείς κι εσύ?"

Jason: "Εε? Μια μύγα μπήκε στο στόμα μου.."

Εγώ: "Αμάν ρε εσύ, λίγη προσοχή δε βλάπτει.."

Jason: "Εγώ φταίω? Κάνει πολύ αέρα εδώ πάνω.."

Όσο για το που βρισκόμαστε?

Ας πούμε σε μια καρότσα του αυτοκινήτου αυτού του γέρου με το μπαστούνι που σας είπα?

Μας έσωσε, δε λέω, αλλά ρε παιδί μου ένα δίπλωμα οδήγησης δε θα του έπεφτε ο κώλος αν το έβγαζε!

Bąd Ťrøuble Où les histoires vivent. Découvrez maintenant