Chapter /54/ Παραδέξου...

6.1K 748 355
                                    

Harley's P.O.V

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι για να πείσεις ή μάλλον να αναγκάσεις κάποιον να κάνει κάτι, μπορείς να φτάσεις σε σημείο να διαπράξεις και έγκλημα..

Τώρα θα αναρωτιέστε γιατί το λέω αυτό..

Ιδού:

-: "Άσε με κορίτσι μου έχω να πάω στο καπί!"

Catherine: "Για πρόσεξε πως μιλάς, γιατί η ζωή σου κρέμεται από μια κλωστή, γεράκο!" Απειλεί κρατώντας τον άμοιρο ηλικιωμένο από το λαιμό..

Madison: "Αν η Harley δε μπει μέσα σε αυτό το σπίτι...Θα πεθάνεις!" Λέει στο γέρο με φωνή 'serial killer' και τον σημαδέυει με ένα κλαδί δέντρου..

-: "Μήπως να σας πάρω στο καπί να μάθετε τρόπους?"

Εγώ: "Δεν το ζω αυτό Παναγία μου!" Ξεφυσάω και ρίχνω το βλέμμα μου στη Bella, η οποία στέκεται εκεί αμίλητη και ακούνητη.."Εσύ τουλάχιστον είσαι μαζί-"

Bella: "Άτακτε, ανεδέστατε τεντιμπόι σε γέρικη έκδοση..Αν ξαναφέρεις αντίρρηση θα διατάξω τα τσιράκια μου να σε κρεμάσουν από το στύλο της ΔΕΗ εκεί πιο πέρα κι έπειτα να σε μαστιγώνουν με την πολύχρωμη ζώνη μου!" Φωνάζει αυστηρά και δείχνει τη ζώνη των Winx που έχει από την τρίτη δημοτικού και, λογικά από θαύμα, της κάνει ακόμα!

Κι επισήμως η τελευταία ελπίδα που είχα εξαφανίστηκε..

Μάλλον οι ελπίδες είναι κάτι συννεφάκια που αν πιστέψεις ότι έστω ένα από αυτά σου ανήκει, τσουπ: Εξαφανίζονται από τα μάτια σου, σε κλάσματα δευτερολέπτων, έτσι για να σου τη σπάσουν!

Δηλαδή γκοντ!

Catherine: "Harley, δε με ακούς τόση ώρα που σου φωνάζω?!"

Εγώ: "Ε? Τι?"

Madison: "Λέει ότι αν δε μπεις μέσα στο σπίτι σε λιγότερο από ένα λεπτό, ο μπάρμπας από δω θα υποστεί χειρότερα βασανιστήρια!"

Εγώ: "Πόσο χειρότερα από το να κρεμαστεί από ένα στύλο της ΔΕΗ και να μαστιγωθεί με την trenty ζώνη των Winx της Bella?" Λέω ειρωνικά και το φρύδι σηκώνεται αυτόματα..

Bella: "Πίστεψέ με, έχουμε ετοιμάσει πολλά, Johnson.." Γυρίζει και με κοιτάζει με σοβαρό βλέμμα..

*Ξεροκαταπίνει, χεζόμενη ότι θα τιμωρηθεί κι αυτή με βασανιστήρια*

Κάτσε κάτσε..Η Bella με αποκαλεί με το επώνυμό μου μόνο όταν της έχω κάνει καμιά χοντράδα..

Bąd Ťrøuble Où les histoires vivent. Découvrez maintenant