Chapter /44/ Κρυφτούλι?

6.6K 736 571
                                    

Harley's P.O.V

Τσιφτετέλι τουρκικό, αα σινανανάινα...

You should know you 're beautiful just the way you are and you don't have to change a thing the world could change its heart! No scars to your beautiful...

Baby I don't need dollar bills to have fun tonight...

Something big I'm feeling happily...

'Cause everytime we touch I get this feeling and everytime we kiss I swear I can fly! Can't you feel my heart beat fast? I want this to last..I need you by my side...

Αυτό ταιριάζει στην περίσταση!

Αχχ, με φιλάει..Με φιλάει λέω! Καταλάβατε τι εννοώ έτσι? Αυτό που όταν τα χείλη του ακουμπάνε τα δικά μου παθιασμένα και είναι έτοιμα να ματώσουν απ' την τόση ένταση και..ΜΕ ΦΙΛΆΕΙ, ΧΩΡΊΣ ΝΑ ΠΑΊΖΟΥΜΕ ΜΠΟΥΚΆΛΑ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΑΠΛΆ...

ΚΣΞΣΞΣΞΔΞΔΩΔΞΣΒΣΞΣΩΔΞΔΒΣΒΣ!

Το ένα του χέρι κρατάει τα δύο δικά μου πάνω απ' το κεφάλι μου, ενώ το άλλο κόβει βόλτες σε όλη την περιφέρεια μέσης-κοιλιάς, ΜΈΣΑ απ' τη μπλούζα..Και το ηλίθιο άρωμά του που με μαστουρώνει κάθε φορά που το μυρίζω δε βοηθάει..

Ελευθερώνει τα χέρια μου, που τόση ώρα κρατούσε πάνω απ' το κεφάλι μου, δίνοντάς μου το ελεύθερο να τα περάσω στα απαλά μαλλιά του και να τα τραβήξω με δύναμη..

Αναστενάζει και με κολλάει κι άλλο στο σώμα του..

ΠΑΘΑΊΝΩ ΕΎΚΟΛΑ ΑΣΦΥΞΊΑ, ΣΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΊΖΕΙΣ ΚΩΛΟ-STONE!

Τότε λοιπόν ήταν που εισακούστηκε, εκεί πάνω, το μαρτύριο που περνάω με το κολασμένο στρουθοκαμηλέ* αγόρι κι έκανε ο Θεός να απομακρύνει σιγά σιγά τα χείλη του από τα δικά μου..

*(Στρουθοκαμηλέ= Σέξυ, in Harley's language!)

Παρατηρώ τα μάτια του που έχουν σκουρίνει και τα χείλη του που είναι πρησμένα..

Και να 'ταν μόνο τα χείλη του πρησμένα..

Τι ενν- ΗΗΗ, ΩΩΩ, ΜΑΑΑ!

Μα= Νέο επιφώνημα..

Το..Το..Το..

Τοστ?

Σκάσε εσύ από πριν!

Τ-Το παντελόνι του έχει ένα εξόγκωμα..

Υψώθηκε ο πύργος της Πίζας?!

Όχι καλέ, αφού όταν το είδα ολόισιο ήταν..

ΕΕΕΕΕ?!

Εγώ την κάνω γιατί αρχίσεις να γίνεσαι πολύ κρίπι..

Bąd Ťrøuble Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum