Chapter /49/ Τζινγκολελέτα Πράσινα Κουφέτα

6.2K 712 556
                                    

Harley's P.O.V

Γεια σας, είμαι η Harley Johnson κι αυτή τη στιγμή βαριέμαι λίγο* τη ζωή μου..

*Εγώ+Ταβάνι= Hot Eye Contact

Δηλαδή ακόμα και το να κοιτάς το ταβάνι είναι καλύτερο από αυτό που είμαι αναγκασμένη να κάνω αυτή τη στιγμή!

Χμμ..Τώρα που το ξανασκέφτομαι..

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι και τόσο χάλια εμφανισιακά..

Νομίζω καταλάβατε πόσο ΒΑΡΙΈΜΑΙ!

Και σαφώς δεν είμαι η μόνη αφού όλος ο πληθυσμός της τάξης έχει πάρει αγκαλιά τα θρανία και κοιμάται!

Τώρα θα με ρωτήσετε το λόγο που βαριέμαι..

Να ο λόγος που βαριέμαι:

-: "Λοιπόν, παιδιά μου τώρα θα προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα, που είναι και το τελευταίο για την ολοκλήρωση της κατασκευής του κουκουναρόσπιτου..Παίρνουμε το κουκουνάρι και..Αχ, ξέχασα τι κάνουμε μετά..Θα θυμηθώ.." Λέει αργά αργά η παπόγρια και της φεύγει ένα σαλάκι..

Μα είναι δυνατόν να μας φέρνουν μια γριά, που δεν θυμάται πότε ήταν η τελευταία φορά που έκανε σεξ, για να μας δείξει πως φτιάχνεται ένα αναθεματισμένο σπίτι από κουκουνάρια?

Ακόμα και ο Ben, η αρχιφυτούκλα της τάξης, το έχει πάρει..

(Αγκαλιά το θρανίο πάντα..)

Αυτός με γούσταρε παλιά, τον είχα καταλάβει! Μου χαμογελούσε συνέχεια πονηρά με τα κρίπι σιδεράκια του κι έφτιαχνε τη χωρίστρα στα μαλλιά του..

Σουπίτσα..

Μπρρρ, ανατριχιάζω!

Catherine: "Ψττ, αν την κάνουμε με ελαφρά πηδηματάκια λες να μας καταλάβει?" Ρωτάει απελπισμένα..

Εγώ: "Μωρέ αυτή χαμπάρι δεν παίρνει, αλλά ξεχνάς κάτι.."

Catherine: "Τι?"

Madison: "Σταμάτης is out!" Απαντάει σε αστείο τόνο..

Αχ, αυτός ο Σταμάτης πια! Όσοι Έλληνες έχω γνωρίσει μου κάθονται στο λαιμό!

No racism!

Αν ήμουν ρατσίστρια, ω σοφή μου Νίτσα, θα με ενοχλούσε ακόμα και η αναπνοή σου..

Αλλά βλέπεις ο Θεός μου έδωσε καλή καρδ-

Bąd Ťrøuble Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ