Nechápala jsem, co jim je. Trochu jsem se odsunula od Laury a na moje místo si sedl Sebastian a z druhé strany si sedl Tom. Oba se na sebe tak šklebili, že kdyby pohledy zabíjely, už by mezi námi asi nebyli. Oba se namáčkli co nejvíc k Lauře, každý z jedné strany a já jsem si radši ještě odsedla o kousek dál. Laura vůbec nechápala, co se děje, ale pořád se ještě trochu smála. V tom ji Tom začal hladit po stehně, ale ona ho okamžitě pleskla přes ruku. Sebastian se ušklíbl a začal ji hladit po vlasech. Laura vyskočila na nohy a začala po nich křičet. Musela jsem se trochu smát, připomnělo mi to mě a Lauru v tělocvičně. "Co si o sobě myslíte? Jestli se ke mně budete takhle chovat, tak si mě nikdy nezískáte. A navíc o co vám jde? Co si asi tak teďka myslí třeba Bell?!", a ukázala na mě. Skoro jsem vyprskla smíchy, ale na druhou stranu mě to trochu mrzelo. Přece jenom, když vidíte, jak se o vaši nejlepší kamarádku perou dva nejhezčí kluci ze třídy a z toho se vám jeden líbí, trochu to zamrzí, ale stejně se mi pořád chtělo strašně smát.
Po hodině jsme museli všichni čtyři do ředitelny. Tam nás, ale jenom napomenuli a dali nám poznámku za nevhodné chování ke spolužákům - směšné...
Po škole jsme se zase my čtyři domluvili, že si to vyříkáme u Sebastiana doma.
ČTEŠ
Všichni jsou stejní
RomanceŠkolní lásky jsou vždy komplikované a nikdy nevěstí nic dobrého, tato není vyjímkou